به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۳۷۴۷۹

خدمات شبانه‌روزی واحدهای پستی کشور

گروه اقتصادي: با اعزام تیم‌های سیار از سوی ادارات کل پست استان‌ها در روستاهایی که فاقد اینترنت و دفتر خدمات ارتباط روستایی (ICT ) هستند، فرم‌های مربوطه میان سرپرستان خانوار‌ها توزیع می‌شود.
خدمات شبانه‌روزی واحدهای پستی کشور
با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان هدفمندی یارانه‌ها و به منظور رفاه حال هم میهنان روستایی که روستای آن‌ها فاقد اینترنت و دفتر خدمات ارتباط روستایی (ICT ) است، ترتیبی اتخاذ شده است که با اعزام تیم‌های سیار از سوی ادارات کل پست استان‌ها به این روستا‌ها فرم‌های مربوطه میان سرپرستان خانوار‌ها توزیع و پس از تکمیل فرم به وسیله سرپرست خانوار، فرم‌های تکمیل شده توسط کارکنان پست جمع آوری و به واحدهای پستی منتقل و اطلاعات موجود در فرم را در سامانه مربوطه وارد و فرآیند ثبت نام را تکمیل کنند. ستاد هماهنگی طرح هدفمندی یارانه‌های نقدی شرکت پست با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که اعضای هیات مدیره، معاونین و جمعی از مدیران ستادی شرکت نیز حضور داشتند ساز و کار و چگونگی ارایه خدمات باکیفیت در جهت تامین رفاه حال هم وطنان مورد بررسی قرار گرفت. مهری - رییس هیات مدیره پست - در این جلسه ضمن تاکید بر حضور چشمگیر پست در طرح هدفمندی یارانه‌های نقدی خاطرنشان کرد: اجرای موفقیت آمیز این طرح می تواند توانمندی، نقش و جایگاه موثر پست را نزد دولت و مردم در عرصه خدمت رسانی مطلوب و بهینه به منصه ظهور رساند. وی اظهار امیدواری کرد: همچون دیگر طرح‌های کلان ملی با مشارکت و همکاری تمامی مجموعه انجام این طرح با موفقیت صورت پذیرد.

همچنین نصیری، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیرعامل با اعلام آمادگی همه جانبه پست برای اجرای این طرح، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده شرکت پست با ستاد طرح هدفمندی یارانه های نقدی را ارایه داد. رییس ستاد هماهنگی یارانه شرکت پست از همکاران خواست بار دیگر در این طرح بزرگ ملی تمامی تلاش و جدیت خود را در راستای خدمت رسانی موثر به هم وطنان به کارگیرند.

خاطرنشان می سازد واحدهای پستی سراسر کشور از بیستم تا سی و یکم فروردین ماه جاری به منظور ایجاد تسهیلات مناسب برای هموطنان آمادگی ارایه خدمات به صورت شبانه‌روزی و در ۳ نوبت را دارا هستند.
مرجع : ايسنا