به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۳۷۵۰۱۱
آخرین وضعیت روزنامه‌نگاران در اعتراضات ایران

۳۵ روزنامه‌نگار بازداشتی همچنان در زندان هستند

۳۵ روزنامه‌نگار بازداشتی همچنان در زندان هستند
گروه سیاسی: کمیته و هیئت اجرایی پیگیری وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی فهرست نهایی از وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی را تهیه کرده که بر اساس گزارش‌هاى رسمى و غير رسمى تا لحظه تهیه این گزارش گفته مى‌شود ۳۵ نفر از روزنامه‌نگاران در بازداشت هستند.
بر اساس این گزارش، اسامی و داده‌های به‌دست آمده از وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی بر مبنای اطلاعاتی است که از نزدیکان و آشنایان ارائه یا اخباریست که منتشر شده است. از طرفی آمار روزنامه‌نگاران بازداشت شده از آغاز اعتراضات اخير بر مبناى گزارش‌هاى رسمى و غير رسمى حدود ۷۰ نفر بوده که تعدادى از این افراد با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. در عین حال کمیته و هیئت اجرایی پیگیری وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی، همچنان در حال برقراری ارتباط‌های گوناگون برای به‌دست آوردن اطلاعات به‌روزتر از وضعیت این عزیزان است و اميدوار است كه با استفاده از روشهاى قانونى، مدنى و تعامل با مقامات و دستگاههاى مربوطه براى آزادى روزنامه‌نگاران بازداشت شده تلاش كند. همچنین به اطلاع مى‌رساند از زمان شروع اعتراضات تا به امروز تعداد قابل توجهی از روزنامه‌نگاران نیز احضار شده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها