به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۳۷۶۹۶۱

این دو مدافع همچنان انتخاب اول مورایس

این دو مدافع همچنان انتخاب اول مورایس
گروه ورزشی: رقابت‌های لیگ برتر برای سپاهان با همین دو مدافع میانی آغاز شد و اگرچه در مقطعی این نیلسون جونیور بود که در کنار داسیلویرا هموطن خود قرار می‌گرفت ولی محمد دانشگر توانست توانایی‌های خود را نشان بدهد و بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشت.

در مصاف با ملوان که رقابت‌های لیگ برتر برای سپاهان بار دیگر پس از تعطیلی 52 روزه آغاز شد در شرایطی شاهد استفاده مجدد از زوج دانشگر و رناتو بودیم که چند روز قبل‌تر این نژادمهدی و جونیور بودند که در مصاف با پرسپولیس بازی را در ترکیب اصلی آغاز کرده بودند. این تصمیم مورایس این گمانه‌زنی را ایجاد کرد که شاید عملکرد بازیکنان در تمرینات سبب شده او تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند ولی این اتفاق رخ نداد.
1784275
محمد نژادمهدی در روزهای پایانی پنجره تابستانی به دنبال جدایی از سپاهان بود و با ادامه شرایط فعلی به احتمال فراوان یکی از جداشده‌های این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی لقب خواهد گرفت.
محمد نژادمهدی در ابتدای لیگ بیستم از ذوب آهن به سپاهان پیوست و سال گذشته همواره یکی از بازیکنان اصلی تیم بود ولی حالا حتی یک بازی هم فرصت به او نرسیده تا احتمالا در پایان مسابقات نیم فصل تصمیم به جدایی بگیرد.

از سوی دیگر نیلسون هم نتوانسته خودش را به ترکیب اصلی برساند و آینده او در اردوی طلایی‌پوشان هم مبهم باشد.

روز آینده سپاهان از ساعت 15 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود و بعید به نظر می‌رسد با توجه به کلین شیت نیازمند در دیدار هفته دوازدهم مقابل ملوان شاهد تغییری در ترکیب خط دفاعی این تیم باشیم.
1784273
1784274
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها