به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۲ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۷۷۳۹

استاندار تهران:فضای کسب و کار بهتر شده

گروه جامعه: استاندار تهران گفت: با آینده ای که در دولت تدبیر و امید برای کار و اشتغال پیش بینی شده فضای کسب و کار بهتر شده و اقتصاد کشور از حالت رکود تورمی خارج می شود.
استاندار تهران:فضای کسب و کار بهتر شده
سید حسین هاشمی، استاندار تهران و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در بازدید از این دانشگاه گفت: وجود دانشگاه آزاد اسلامی در کشور، ثروتی عظیم و انکار ناپذیر است و ما برای جلوگیری از کاهش دانشجو در این دانشگاه باید به سمت رشته های تحصیلی در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد متناسب با بازار کار حرکت کنیم که مطمئناً برای دانشجویان ایجاد انگیزه خواهد کرد. هاشمی که سابقه بیست سال نمایندگی مردم میانه در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد: دانشجویان به دنبال رشته هایی هستند که بازار کار برایشان وجود داشته باشد و مسئولان دانشگاه باید با ایجاد رشته های تحصیلی مناسب برای قشر دانشجو خواسته های آنها را برطرف کرده و به فکر جبران هزینه ها باشید.

وی با اشاره به حماسه سیاسی 24 خرداد سال گذشته، اظهار کرد: با حماسه سیاسی که ملت ایران در 24 خرداد سال گذشته آفریدند، امید در دل مردم زنده شد و شرایط خوبی بر کشور حاکم شد. وی ادامه داد: تورمی که در گذشته در جامعه به وجود آمده بود، یکی از آثار برداشت بدون پشتوانه از بانک مرکزی بود که با آمدن دکتر روحانی و با بستن همه برداشت‌ها از این بانک، تورم کشورمان از 42 درصد، در آخر سال 92 به حدود 35 درصد رسید.
مرجع : ايسنا