به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۳۸۸۲۷

مارتينو: از عملکرد خودم راضي نيستم

گروه ورزشي: سرمربي بارسلونا اعلام کرد که از عملکرد خودش در اين فصل راضي نيست.
مارتينو: از عملکرد خودم راضي نيستم
جراردو تاتا مارتينو پيش از ديدار امشب تيمش مقابل بيلبائو به حمايت از ليونل مسي پرداخت و اظهار داشت: هفته گذشته سه ناکامي بزرگ داشتيم اما نمي‌خواهيم دست از رقابت بکشيم و بايد تا پايان فصل بجنگيم. بايد در خصوص پنج يا 6 سال گذشته بارسلونا تحليلي انجام شود و نه اينکه فقط به 2 سال گذشته بپردازيم اما تيم هميشه رقابت کرده است و فصل گذشته توانست قهرمان ليگ شود.

وي ادامه داد: من اين احساس را ندارم که توجه ما به فصل آينده معطوف شده باشد. تمام آنچه که ما نياز داريم اين است که يکي از تيم‌هاي بالاي جدول بلغزد. من نگفتم که درباره آينده تصميمي گرفته‌ام. من گفتم که شکست يا پيروزي باعث نمي‌شود که شيوه نگرش من به مسائل تغيير کند. سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: هواداران به پيروزي‌هاي تيم‌شان عادت کرده بودند شايد خيلي زودتر از حالت طبيعي صبرشان لبريز شد اما تغيير دادن اين شرايط در دستان ماست. هر روز با بازيکنان صحبت مي‌کنم اما جلسه ويژه‌اي با هيچ‌يک از بازيکنان نداشتم.

وي اضافه کرد: وقتي به بازيکنان و سن آنها نگاه مي‌کنيد، مي‌بينيد که رقابت کردن ايده‌آل است. هميشه بازيکناني به تيم مي‌آيند و مي‌روند؛ در تيم‌هاي قهرمان هم اين اتفاقات مي‌افتد اما وقتي به سن بازيکنان توجه کنيد؛ نيازي به تغييرات عمده نمي‌بينيد. مارتينو گفت: از کاري که انجام داده‌ام به هيچ وجه راضي نيستم اما ما در اين شرايط هنوز فرصت داريم. از حذف شدن از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان نمي‌توان هيچ نتيجه مثبتي بيرون کشيد و بايد تنها به فرصت‌مان در مسابقات ديگر نگاه کنيم. بايد به ياد داشته باشيم که هنوز فرصت داريم و يک لغزش از تيم‌هاي بالاي جدول مي‌تواند به سود ما تمام شود.

وي افزود: نيمار را در اختيار نداريم و فکر نمي‌کند تا پايان فصل به ميدان برود. در اين باره خوش‌بين نيستم. براي من و 99 درصد مردم در دنياي فوتبال مايه تعجب است که مردم درباره آينده مسي صحبت مي‌کنند. بازيکنان گاهي خيلي عالي بازي مي‌کنند و گاهي هم نه اما شما نبايد به اين اهميت زيادي بدهيد. چون اين بازيکن مسي است شايد ديدن عملکرد بد از او سخت‌تر باشد اما سخت‌تر اين است که ببينيد مردم درباره آينده او در تيم حرف مي‌زنند. نمي‌توانم ببينم که مسي در باشگاهي به جز بارسا با فوتبال خداحافظي کند.

مارتينو تأکيد کرد: بازي هوايي شخصيت بازي اتلتيک بيلبائو است. آنها بازيکنان خوبي در بازي هوايي دارند مثل آدوريز و برخي بازيکنان ديگر به سرعت به درون محوطه جريمه مي‌دوند. بيرون نگه داشتن آنها يک راه حل است. وي ادامه داد: من فکر مي‌کنم تمام توجه من بايد روي اين فصل باشد. فکر مي‌کنم اين خيانت به گروه است که به فصل بعد فکر کنم. بايد تمام تلاشم را در اين فصل به کار ببندم. بالا بردن روحيه بازيکنان کار سختي است؛ گروهي که هميشه برنده مي‌شد، در انتهاي يک ناکامي بزرگ قرار دارد. بايد تلاش زيادي انجام دهيم.