به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۳۹۰۸۱۶

گریزمان: می‌خواستم شبی جادویی برای سیمئونه بسازم

گریزمان: می‌خواستم شبی جادویی برای سیمئونه بسازم
گروه ورزشی: اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف سویا رفت و با نتیجه 1-6 این تیم را در هم کوبید. 
این بازی اهمیت خاصی برای سیمئونه داشت چون او برای ششصد و سیزدهمین بار روی نیمکت اتلتیکو نشست و رکورد بیشترین تعداد حضور روی نیمکت به عنوان سرمربی این تیم را از آن خود کرد. 
گریزمان موفق شد گل سوم تیمش را در این بازی به ثمر برساند و بلافاصله پس از زدن گل به سمت این مربی آرژانتینی رفت تا گلش را به او تقدیم و شادی‌اش را با مربی‌اش تقسیم کرده باشد. 
1828585
او پس از پایان این بازی در این باره به خبرنگاران گفت: «روزی که برای او مهم باشد، برای من هم مهم است. من واقعا می‌خواستم شبی جادویی را برای سیمئونه رقم بزنم و می‌خواستم هم تیمی‌ها و هواداران هم احساسی مشابه داشته باشند. فکر می‌کنم ما پس از جام جهانی در شرایط بسیار خوبی هستیم و امیدوارم که بتوانیم به همین روند ادامه دهیم.»
این ستاره فرانسوی با اشاره به گلی که به ثمر رساند اضافه کرد: «از زمانی که برگشتم این بهترین بازی‌ام بود. بسیار خوشحال هستم. بسیار به سیمئونه، این هواداران و بازیکنان تیمم مدیون هستم و وقتی بیرون از زمین خوشحال باشم، اثراتش در داخل زمین مشخص است. من از لحظاتی که در این تیم سپری می‌کنم نهایت لذت را می‌برم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها