به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۳۹۳۲۴

بنزما:​ امتحان سخت در مونيخ خواهد بود

گروه ورزشي: مهاجم فرانسوي رئال مادريد از بابت به ثمر رساندن گل پيروزي‌بخش تيمش برابر بايرن مونيخ ابراز خرسندي کرد اما گفت در خانه باواريي‌ها امتحاني سخت پيش روي او و هم‌تيمي‌هايش خواهد بود.
بنزما:​ امتحان سخت در مونيخ خواهد بود
کريم بنزما، مهاجم فرانسوي رئال مادريد که تنها گل بازي تيمش و بايرن مونيخ در دور رفت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، در پايان اين بازي که در ورزشگاه سانتياگوبرنابئوي شهر مادريد برگزار شد، اظهار داشت: شب خاصي بود. بايرن تيم فوق‌العاده‌اي است اما ما هم بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتيم و آن را برديم. در نيمه اول سه موقعيت استثنايي داشتيم در حالي که بايرن مونيخ در اين نيمه تنها يک موقعيت جدي داشت. مهمترين چيز اين است که بازي را برديم و حالا بايد همين روند را در بازي برگشت حفظ کنيم. در اين بازي من توانستم گل بزنم و از اين بابت بسيار خوشحالم.

 بنزما ادامه داد: رئال مادريد هم در خط حمله و هم در دفاع عملکرد قابل قبولي داشت. کار گروهي ما خوب بود و مثل هميشه حملات سريعي ترتيب داديم. اهميت اين بازي خوب دو چندان مي‌شود وقتي به جايگاه حريف نگاه کنيد. حالا بايد استراحت کنيم. در لاليگا يک بازي پيش رو داريم و بعد از آن در بازي برگشت يک امتحان سخت ديگر مانند اين بازي داريم. بازي برگشت به اندازه بازي رفت سخت خواهد بود. با اين حال بايد بگويم که ما مطمئنيم اين بازي را مي‌بريم و صعود مي‌کنيم.

در همين حال سرخيو راموس، مدافع و کاپيتان دوم رئال مادريد هم عنوان کرد: ما واقعاً از کاري که در اين بازي انجام داديم راضي هستيم. تلاش بزرگي بود و ما پاداش آن را گرفتيم. شايد حاشيه امنيتي که با اين پيروزي براي خود ايجاد کرديم بزرگ نباشد اما به هر حال يک پيروزي است. با اين حال سرنوشت اين بازي هنوز مشخص نيست. 90 دقيقه دشوار ديگر در مونيخ باقي مانده است اما به نظر من رئال مادريد در مسير درسي گام برداشته است.
مرجع : تسنيم