به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۳۹۶۸۴
خادم: آمده‌ام جلوی رشوه را بگیرم

دايي اگر راست‌مي‌گويد ليست را منتشر كند

گروه ورزشي: معاون پارلمانی وزارت ورزش گفت: من آمده‌ام جلوی هر نوع رشوه دهنده و رشوه گیرنده را بگیرم. برای مشخص شدن و بر ملا شدن این موضوع حتی اگر خودم هم هستم دایی آن را منتشر کند.
امیررضا خادم در گفت‌وگو با فارس، درباره صحبت‌های روز گذشته علی دایی گفت: بارها به این مسئله اشاره کردم و توضیح دادم امثال دایی‌ها برایم قابل احترام هستند. افتخارم این است که در دوره قهرمانی در زمانی کار می‌کردم که امثال دایی و ساعی بودند. از جایگاه حقیقی به این افراد افتخار می‌کنم و از جایگاه حقوقی هم هر صحبتی از طرف این افراد مطرح شود اگر منطقی باشد بر اساس چارچوب‌هایی که به آن اعتقاد دارم عمل می‌کنم و اگر اشکالی در مطالبشان ببینم سکوت می‌کنم و تلاشم این است در جهت حمایتی قدم بردارم.

وی درباره اینکه دایی گفته خادم به خبرنگاران پول داده تا برایش مثبت بنویسند، تصریح کرد: همه جامعه من را می‌شناسند. در دوره قهرمانی مدیریت و حضورم در مجلس مشخص است نحوه برخورد من با جراید چگونه بوده بنابراین در این باره بهتر است ارباب جراید صحبت کنند اما حرفی را سربسته می‌گویم دایی بداند خدایی هم هست و باید نسبت به صحبت‌هایی که می‌کنیم پاسخگو باشیم. جوانمردی حکم می‌کند لیستی که عنوان شده و پولی که داده شده دایی آن را افشا کند. من آمده‌ام جلوی هر نوع رشوه دهنده و رشوه گیرنده را بگیرم. برای مشخص شدن و بر ملا شدن این موضوع حتی اگر خودم هم هستم دایی آن را منتشر کند.

معاون پارلمانی وزارت ورزش درباره انتشار فایل صوتی هم اظهار داشت: فکر می‌کنم یکی از زشت‌ترین و بدترین کاری بوده که فرد یا گروهی آن را انجام دادند اما رفتار من تعیین می‌کند که چنین اعمالی از طریق دفتر من نبوده است. خادم در پاسخ به این سؤال که با شخصی که این کار را انجام داده برخورد می‌کنید، خاطر نشان کرد: اگر بگویم برخورد می‌کنیم یا پیگیر هستیم شعار داده‌ام اما نشریه یا خبرگزاری‌ که آن را منتشر کرده باید شکایت از آن جدی دنبال شود، مدعیان هم پروین و دایی هستند که باید آن را پیگیری کنند، ما هم از این شکایت حمایت می‌کنیم. من معاون حقوقی وزارت هم هستم و از جایگاه حقوقی آن را پیگیری می‌کنم.

وی از معرفی اعضای هیأت مدیره پرسپولیس تا بعد از ظهر امروز خبر داد و گفت: برای استقلال هم از دیروز رایزنی‌ها را آغاز کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم بهترین حامیان مالی را فراهم کنیم. خادم درباره اینکه اعلام شده، رحیمی، پوستی، طاهری، پروین و استیلی اعضای هیات مدیره هستند گفت: این خبر را نه تایید می‌کنم نه رد. تا بعد از ظهر همه چیز مشخص می‌شود.

شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۲:۱۷
من به خادم اعتماد دارم آدم درستیه اگه کمکش کنن شاید بتونه این اوضاع آشفته رو درست کنه (222068)
توپ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۳:۱۵
دوای درد قرمزها فقط سردار رویانیانه (222102)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۳:۱۹
اقاي دائي شما كه همواره با فساد فوتبال مبارزه مي كنبد در مقابل اقاي خادم زود موضع گيري نكنيد تا فردا نگوينددائي در مقابل مبارزه با فساد ايستادگي كرد (222105)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۳:۱۹
ما تو مشکلات زندگی موندیم کار که نداریم هیچ ناامید هم شده ایم ان وقت پول بیت المال را امثال علی دایی ها می خورند همه را هم بدهکار خودشان می کنند (222106)
ناشناس مطلق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۵:۳۰
آقای علی دایی پول بیت المال را نخوردند پول لیاقتشون رو خوردن بگردین جای دیگه پول بیت المال را پیدا کنین آقای دایی شدیداً برای مردم قابل احترام هستند (222162)
بلوط اردبیل مغان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۵:۴۵
جناب اقای علی دایی باسلام .
ماهمیشه به جوانمردی شمادرایران افتخارکرده ایم وتوراهمیشه پهلوان شناخته ایم .
وخداوند همیشه طرفدارحق است.شما چراازطرف گروه مافیای فوتبال صحبت میکنی تامثل مربی گری ات درتیم ملی فدابشی؟بگذار اون هایی که بازیکن طرف مقابل یاداوری را میخرند جلوی اقای خادم بایستند قهرمان (222166)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۸:۲۷
کلا کلا دايي از همه طلبکاره کلا از همه دنيا طلبکاره من مي خواهم بدونم اگه دايي تو فوتبال نيومده بود الان مهندس دانشگاه شريف هم بود الان به جز يه خونه يه ماشين خوب چي داشت?????که الان صاحب نصف تهران شده اوکي به من ربطي نداره چرا اينقدر طلبکاري??????/? (222217)