به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۳۹۹۵۴۲

تداوم صدرنشینی فیلم «برادران سوپرماریو»

تداوم صدرنشینی فیلم  «برادران سوپرماریو»
گروه فرهنگی:«برادران سوپرماریو» در سومین هفته اکران عمومی هم صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد و درام ترسناک تازه اکران شده «شیطان مرده برمی‌خیزد» در جایگاه دوم قرار گرفت.به گزارش صبا، این انیمیشن کامپیوتری با فروشی ۵/۵۸ میلیون دلاری این کرسی را برای خود حفظ کرد.
فروش کلی این کمدی اکشن ماجراجویانه هم اکنون در آمریکای شمالی به رقم ۴۳۴ میلیون و با احتساب فروش ۴۳۷ میلیون دلاری بین‌المللی فیلم، در حال حاضر فروش کلی جهانی آن به رقم بسیار بالا و خوب ۸۷۱ میلیون دلار رسیده است.

ردیف دوم و سوم جدول را دو فیلم تازه در ژانرهای متفاوتی به خود اختصاص داده‌اند.درام ترسناک «شیطان مرده برمی‌خیزد» با افتتاحیه‌ای ۵٫۲۳ میلیون دلاری، ردیف دوم جدول را به خود اختصاص داد.فیلم که با هزینه معمولی ۱۹ میلیون دلاری تهیه شده، بازیگر معروفی ندارد و ستاره آن، داستان و فضای ترسناک آن است که تماشاگرانش را به وحشت می‌اندازد. این داستان درباره دو خواهر است که برای ادامه حیات باید با شیطانی مبارزه کنند که دوباره ظهور کرده و قصد نابودی‌شان را دارد.

این درام ترسناک نسخه دنباله دار یک محصول پرفروش قدیمی است که اولین بار در سال ۱۹۸۱ توسط سام ریمی کارگردانی شد. آخرین قسمت این فرنچایز ده سال قبل در سال ۲۰۱۳ اکران عمومی شد که به بازسازی داستان نسخه اصلی پرداخت و با هزینه ۱۰میلیون دلاری خود فروشی نزدیک ۱۰۰ میلیون دلار را تجربه کرد.
 
سومین فیلم جدول درام جنگی تازه گای ریچی است که برخلاف انتظارات فروش بالایی نداشت و با افتتاحیه‌ای ۵/۶ میلیون دلاری نمایش عمومی‌اش را آغاز کرد.نقش اصلی «میثاق» را جیک جیلنهال بازی کرده و در آن در قالب یک سرباز جنگی ظاهر شده که برای نجات جان مترجم افغانی زبان خود به افغانستان برگشته و در آن جا گیر می‌افتد.

هزینه تولید این درام دلهره‌آور جنگی حدود ۶۵ میلیون دلار بوده و با توجه به رقم ضعیف افتتاحیه می‌توان از آن به عنوان فیلمی کم‌فروش اسم برد.«جان ویک ۴» و «اژدهایان و سیاه‌چال‌ها» با فروش‌های ۶ و ۷۰۰/۵ میلیون دلاری، ردیف‌های چهارم و پنجم جدول را از آن خود کردند. فروش کلی این فیلم‌ها در آمریکای شمالی به رقم‌های ۱۶۹ و ۸۲ میلیون دلار رسیده است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها