به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۳۹۹۸۸۵
هواداران لالیگا دلتنگ دوران مسی-رونالدو

دوئل کسل‌کننده بنزما و لواندوفسکی برای جایزه جذاب

دوئل کسل‌کننده بنزما و لواندوفسکی برای جایزه جذاب
گروه ورزشی: دیگر خبری از جدال هیجان‌انگیز کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برای عنوان آقای گلی لالیگا با اعداد و رکوردهای شگفت‌انگیز نیست. روبرت لواندوفسکی با 17 گل در صدر جدول گلزنان این فصل حضور دارد و کریم بنزما با 14 گل نزدیک‌ترین تعقیب کننده اوست.
دوئل این دو مهاجم سرشناس رئال مادرید و بارسلونا فاقد هیجان و جذابیت مورد انتظار است چرا که هر دو بازیکن در بهترین فرم بدنی ممکن نیستند.
1856823
تنها 8 هفته به پایان لالیگا باقی مانده است و به نظر می‌رسد مهاجمان رئال و بارسا هیجان خاصی برای کفش طلای لالیگا ندارند. بنزما طی 10 بازی اخیر تنها 5 گل به ثمر رسانده (2 گل به الچه و هت‌تریک مقابل وایادولید) و لواندوفسکی هم موفق به زدن تنها 3 گل (یک گل به کادیز و 2 گل به الچه) شده است.
البته شاید عذر بنزما به خاطر مصدومیت‌هایی که این فصل گریبانش را گرفت موجه‌تر باشد. لواندوفکسی هم به خصوص بعد از بازگشت از جام جهانی قطر فاصله زیادی با دوران اوج خود داشته است. او در همین چند بازی اخیر چندین موقعیت گل مسلم را به راحتی از دست داده است.
1856824
لواندوفسکی با توجه به شانس بیشتر بارسلونا برای فتح لالیگا از انگیزه و روحیه بیشتری نسبت به بنزما برخودار است. ضمن اینکه او و تیمش فقط در یک جام (لالیگا) رقابت می‌کنند و فشار کمتری نسبت به رئال احساس می‌کنند که تمرکز اصلی خود را روی موفقیت در چمپیونزلیگ معطوف کرده است.
البته این احتمال هم وجود دارد که ادامه روند ضعیف گلزنی توسط بنزما و لواندوفسکی شانس بازیکنان دیگری چون انس اونال، مهاجم ختافه (13 گل) را برای دریافت کفش طلا بالا ببرد. این بازیکن آمار گلزنی به مراتب بهتری طی 10 بازی اخیر نسبت به رقیبان سرشناس خود ارائه کرده و موفق به زدن 8 گل شده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها