به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۰۰۵۸

برترین گوشی‌های اندرویدی بازار/تصاوير

گروه اقتصادي: 6 گوشی اندرویدی معرفی شده جزء برترین گوشی های موجود در بازار در سه ماه اول سال 2014 هستند.
شرکت های بزرگ تولید کننده گوشی های تلفن همراه در بازه های زمانی مشخص اقدام به عرضه مدل های جدید گوشی می کنند. برای کمک کردن به کسانی که قصد خرید گوشی های اندرویدی را دارند در ادامه 5 گوشی اندرویدی که از آغلز سال جدید میلادی عرضه شده اند و جز بهترین ها هستند را به همراه دلیل برتری آنها و قیمت موجود در بازار معرفی خواهیم کرد.


1.HTC One M8

در صدر جدول جدیدترین پرچمدار شرکت اچ تی سی قرار دارد. بدنه فلزی این گوشی با طراحی زیبا، رابط کاریری سنس فوق العاده و ویژگی های جدید مانند BoomSound اچ تی سی One (M8) را تبدیل به بهترین گوشی اندرویدی سه ماهه اول سال 2014 کرده است. برخی افراد از حالی نبودن کیفیت دوربین این گوشی شکایت دارند اما با این حال این چیزی از ارزش های واقعی این گوشی کم نمی کند. اچ تی سی وان در دو نسخه دولوپر و گوگل پلی عرضه شده است .
قیمت: 800 دلار



2. OnePlus One

با وجود اینکه زمان بسیار کمی از عرضه این گوشی سپری شده است طراحی خاص و چشم نواز در کنار سخت افزار بسیار قوی و پلتفرم غنی اندرویدی سیانوژن مود آن نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کرده است. این گوشی چینی هنوز به طور گسترده در بازارهای جهلنی عرضه نشده و باید منظر عکس العمل کاربران در مورد آن بود با این حال نمیتوان از مشخصاتی که شرکت سازنده آن مدعی شده است چشم پوشی کرد.
قیمت: 300-350 دلار



3. Nexus 5

مقام سوم در لیست به نکسوس 5 تعلق می گیرد. شاید بسیاری معترض باشند که زمان زیادی از عرضه آخرین گوشی گوگل گذشته است و نکسوس 5 جزء محصولات جدید نیست. این مساله که درست است اما دلیل نمی شود که نکسوس 5 جزء بهترین های موجود نباشد. مخصوصا برای کسانی که علاقه مند هستند تا تجربه استفاده از اندروید خالص گوگل را داشته باشند نکسوس 5 بهترین گزینه موجود است. آپدیت های نرم افزاری بلافاصله توسط گوگل برای سری نکسوس عرضه می شوند. علاوه بر این نکسوس 5 مشخصات سخت افزاری خوبی از جمله صفحه نمایش با دقت رنگ بسیار بالا نیز دارد.
قیمت: 350-400 دلار



4. سامسونگ Galaxy Note 3

سومین نسل از فبلت سامسونگ با عنوان گلکسی نوت 3 در جایگاه چهارم لیست قرار می گیرد. باوجود اینکه مدتی از حضور این محصول سامسونگ در بازار می گزرد همچنان طرفداران خاص خودش را داشته و توانسته نظرات مثبت منتقدین را به خودش جلب کند. صفحه نمایش بزرگ و شفاف این فبلت با مشخصات تکنولوژیک درجه یک دلیل برتری این ابزار اندرویدی و قرار گیری آن در این لیست شده است.
قیمت: 575 دلار/ 1860000 تومان



5. سامسونگ Galaxy S5

جدیدترین گوشی سری گلکسی سامسونگ در رتبه پنجم قرار می گیرد. سامسونگ با عرضه این گوشی قابلیت های بسیار جالبی مانند ضد آب بودن را نیز معرفی کرد. یکی از دلایل عمده ای که گلکسی اس 5 در رتبه بالاتری نسبت به رقبا در این لیست قرار نگرفت طراحی خشک و ضعیف آن است. عامل دیگر ناراضی بودن کاربران از ماهیت شلوغ و درهم سیستم عامل و تاکید بی دلیل بر روی قابلیت های نسبتا غیر ضروری نرم افزاری بوده است.
قیمت: 700 دلار/ 2300000 تومان



5. موتورولا Moto X

از آنجایی که از لحاظ کیفیت و کارکرد نمیتوان از موتو ایکس که جزء جدیدترین محصولات موتورولا بوده گذشت. این گوشی مقام پنجم را با اس 5 سامسونگ شریک می شود.
با ترکیب مناسب نرم افزار ضروری و سخت افزار با طراحی خوب این گوشی تجربه کاربری خوبی را در اختیار قرار می دهد.
با وجود اینکه مشخصات این گوشی دیگر در صدر جدول نیست اما با این حال همچنان نهایت هماهنگی را با ترکیب بندی گوشی داشته و کاربر را راضی نگه می دارد.
قیمت: 600 دلار