به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۴۰۳۴۶۰

«جیسن استاتام» و یک نبرد دریایی بزرگ‌تر!

«جیسن استاتام» و یک نبرد دریایی بزرگ‌تر!
گروه فرهنگی:با انتخاب نام کامل «مگ ۲: سنگر» برای فیلم تازه جیسن استاتام، نکات تازه ای از آن هم مشخص و افشا شده است.به گزارش  صبا، قهرمان اکشن این روزهای دنیای سینما، قرار است ماجراجویی خطرناک‌تری در آب‌های اقیانوس داشته باشد.
 
سازندگان قسمت دوم این اکشن دلهره آور دریایی، می گویند استاتام این بار با کوسه‌هایی بزرگ‌تر از کوسه نسخه اصلی فیلم مقابله و مبارزه خواهد کرد.اگر این بازیگر در نسخه اصلی تنها با یک کوسه مرگبار درگیر شد، این بار باید با سه کوسه عظیم‌الجثه مبارزه کند.

استاتام در قسمت دوم مگ با جو جینگ ستاره مشهور چینی هم بازی می شود، که در بلک باسترهایی چون «گرگ سلحشور» و «نبرد در دریاچه چانجینگ» را در کارنامه اش دارد.این دو در کنار هم راهی سفری به اعماق آب های اقیانوس می شوند تا تحقیقی مفصل درباره موجودات تازه وارد در این مکان را انجام دهند.

این دو بزودی با سه کوسه عظیم الجثه و مرگبار رودررو می شوند که می خواهند خودشان را به یک مکان توریستی پررفت و آمد برسانند.لی بینگ بینگ دیگر ستاره سرشناس چینی که در قسمت اول با استاتام هم بازی بود، در قسمت دوم بازی ندارد.

از آنجا که مگ محصول مشترک دو سینمای آمریکا و چین است، تعدادی از بازیگران مطرح چینی هم در نقش های مختلف فیلم ظاهر شده اند.بن ویتلی کارگردانی دومین قسمت مگ را انجام داده است. کمپانی برادران وارنر رقم هزینه های تولید فیلم را اعلام نکرده است.

دومین قسمت مگ برای تاریخ ۴ آگست پیش رو راهی پرده سینماهای جهان می شود و از حالا پیش بینی موفقیت بالای مالی برای آن می شود.قسمت اول فیلم سال ۲۰۱۸ اکران عمومی شد و در کمال تعجب تحلیل گران اقتصادی سینما، توانست ۵۳۰ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کند.

این موفقیت غیرمنتظره تهیه کنندگان این اکشن علمی تخیلی دلهره آور را به فکر تولید قسمت‌های بعدی آن انداخت.فیلمنامه اقتباسی مگ با نگاهی به نوول پرخواننده سال ۱۹۹۷ استیو آلتن نوشته شد، که شباهت‌های زیادی به داستان «آرواره‌ها» استیون اسپیلبرگ دارد.دین گئورگاریس نویسنده فیلمنامه نسخه اصلی، کار نگارش فیلمنامه قسمت دوم را با ویتلی انجام داده است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها