به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۰۴۹۰

مدت زمان دسترسی به مواد مخدر در کشور

گروه جامعه: قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره مدت زمان دسترسی به مواد مخدر گفت: بر اساس بررسی که در یکی از کمپ‌ها صورت گرفته، کاملا به این موضوع رسیدیم که میزان دسترسی به مواد مخدر متناسب با حرفه‌ای بودن شخص است.
مدت زمان دسترسی به مواد مخدر در کشور
جزینی گفت: دسترسی به مواد مخدر زمان مشخصی ندارد و این موضوع کاملا مرتبط با حرفه‌ای بودن فرد است، اما نکته حائز اهمیت در این است که اگر فرد حرفه‌ای باشد خیلی سریع می‌تواند به مواد مخدر دسترسی یابد. وی افزود: اگر تاکنون بحثی در خصوص زمان دسترسی به مواد مخدر عنوان شده، نمی‌تواند به یک امر واقع تبدیل شود چرا که میزان دسترسی‌ در استان‌ها متناسب با وضعیت توزیع است و این زمان‌ها کاملا متفاوت است.

قائم مقام اداره کل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در بررسی که از یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد داشتیم این نکته کاملا واقف بود که میزان دسترسی به مواد مخدر متناسب با حرفه‌ای بودن آن شخص است. وی در خصوص آخرین آمار از آلوده‌ترین مناطق کشور در حوزه مواد مخدر نیز گفت: آماری که پیش از این اعلام شده بر اساس شیوع شناسی سال 90 صورت گرفته است و در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم کدام استان یا منطقه از لحاظ مواد مخدر آلوده‌ترین است. چرا که نیازمند اجرای طرح شیوع شناسی است. قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدرهمچنین از اجرای طرح شیوع شناسی اعتیاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مرجع : ايسنا