به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۴۱۳۴۷۲
گواردیولا و ترس؟

نقشه استادانه پپ: قهرمان اروپا زیر و رو می‌شود

نقشه استادانه پپ: قهرمان اروپا زیر و رو می‌شود
گروه ورزشی: ایلکای گوندوگان برای منچسترسیتی دیگر موضوعی مربوط به گذشته است. یکی از بزرگترین استعدادهای تیم رفتنی شده، اما برای پر کردن جای خالی او بازیکن یا بازیکنانی خواهند آمد. پپ گواردیولا نقشه راه خوبی برای بازار نقل و انتقالات تابستانی در نظر گرفته است. منچسترسیتی می‌خواهد از سایر باشگاه‌ها پیشی بگیرد و هر چه زودتر تیمش را برای فصل آینده ببندد.
1887390
قدرت اقتصادی سیتی به گواردیولا اجازه می‌دهد فصل به فصل، تیم ایده‌آل خود را تقویت کند و قدرتمندتر از همیشه کند. فصل گذشته آنها هالند، فیلیپس، آکانجی، سرجیو گومز، پرونه و استفان اورتگا (رایگان) را جذب کردند. و این تابستان ستاره هایی جدید در راهند.
ورودی‌ها: فعلا یک انتقال سیتی قطعی شده و دو انتقال دیگر به زودی نهایی خواهند شد:

1893491
متئو کواچیچ:
هافبک کروات اولین انتقال تایید شده منچسترسیتی در این تابستان است. کواچیچ با انتقالی نزدیک به 30 میلیون یورو از چلسی آمده است.
بازیکن سابق رئال مادرید برای جایگزینی ایلکای گوندوگان در خط میانی به اتحاد خواهد رفت. او کاملاً با ایده و فلسفه پپ مطابقت دارد، فوتبالیستی با کنترل عالی بر توپ و توانایی عالی در جابه‌جایی بین خطوط و رسیدن به محوطه جریمه حریف.
1893487
یوشکو گواردیول:
او می‌تواند گران‌ترین مدافع تاریخ باشد. مدافع میانی جوان لایپزیش، هدف جدید سیتی برای تقویت خط دفاعی است و آنها در حال حاضر روی خرید او کار می‌کنند. سیتی برای انتقال او به توافق شفاهی رسیده و رقمی در حدود 100 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد.
طبق گزارش نشریات انگلیسی، ستاره کروات از امضای قرارداد با تیم گواردیولا خوشحال است و توافق نهایی ممکن است در این هفته بسته شود. گواردیول مثل مانوئل آکانجی از بوندسلیگا خواهد آمد. سازگاری آکانجی فوق العاده بود و به سازگاری سریع گواردیول هم خوشبین هستند.
1893490
گابریل ویگا:
سیتی تازه‌ترین باشگاهی است که به جمع علاقه‌مندان پسر شگفت انگیز ویگو پیوسته است. پدیده فصل گذشته لالیگا توجه همه بزرگان لیگ برتر را جلب کرده و به نظر می‌رسد اکنون سیتی به طور جدی به دنبال او است. ویگا می‌تواند هافبک باشد و همچنین مهاجم. جدایی او 40 میلیون یورو هزینه دارد، رقمی مقرون به صرفه برای خزانه سیتی.
1893489
دکلان رایس
امضای قرارداد با او اکنون تقریباً منتفی است، اما نام رایس مدت‌ها روی میز بود. هافبک وستهام هنوز تصمیم قطعی را نگرفته، هرچند به نظر می‌رسد همه چیز حکایت از رفتن او به آرسنال دارد. سیتی حاضر بود برای رایس 100 میلیون یورو هزینه کند ولی دل ستاره انگلیسی با وستهم است.
1893488
خروجی‌های فصل
ایلکای گوندوگان (قطعی): هافبک آلمانی در حال حاضر بازیکن جدید باشگاه بارسلوناست و پس از هفت فصل سیتی را ترک کرده است. باشگاه کاتالان هفته گذشته انتقال او را با قراردادی تا سال 2025 با بند تمدید یک فصل دیگر رسمی کرد. گواردیولا مرد قابل اعتماد خود در خط هافبک که رهبر تیمش بود را از دست داد. بازیکنی که به سختی قابل جایگزینی است.
برناردو سیلوا: آینده او روی هواست. با گذشت هفته‌ها، شک و تردید در مورد تداوم حضور او بیشتر می‌شود و ستاره پرتغالی پیشنهادهای تمدید مختلفی را که سیتی به او پیشنهاد داده، رد کرده است. برناردو در 28 سالگی در اوج فوتبال خود قرار دارد و رفتنش می‌تواند جبران ناپذیر باشد.
1893492
کایل واکر: جدایی وینگر انگلیسی یک سورپرایز خواهد بود، زیرا فصل گذشته او مرد مهمی برای گواردیولا بود. با این حال، در 33 سالگی او به ترک سیتی فکر می‌کند. سیتی به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده است، اما بایرن برای متقاعد کردن او در تابستان فشار می‌آورد.
ریاض محرز: او یکی از فوتبالیست‌هایی است که می‌تواند به پروژه عظیم عربستان بپیوندد. سیتی حاضر نیست او را بفروشد، اما این بازیکن الجزایری می‌تواند برای پذیرش پیشنهاد الاهلی که روی میز دارد فشار بیاورد. او یکی از بزرگترین استعدادهای تیم است.
آیمریک لاپورت: او پس از آمدن مانوئل آکانجی جایگاه خود را در ترکیب اصلی کاملا از دست داد و حالا چهارمین مدافع میانی پشت سر استونز، روبن دیاز، آکه و آکانجی است. امضای قرارداد با گواردیول او را بیش از پیش به جدایی ترغیب خواهد کرد.
1829433
کالوین فیلیپس: فصل گذشته حضور او در ترکیب تیم کمرنگ بود (در مجموع 21 بازی، تنها 7 بازی به عنوان شروع کننده). گفته می‌شود فیلیپس تمایل به جدایی دارد.
کول پالمر: او یکی از جواهرات آکادمی جوانان منچسترسیتی است و همه چیز نشان می‌دهد که او به صورت قرضی راهی یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر و شاید لایپزیش خواهد شد.
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها