به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۱۳۶۱۸

ادعای جالب بکام: وقتی مسی آمد خواب بودم

ادعای جالب بکام: وقتی مسی آمد خواب بودم
گروه ورزشی:دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، می‌گوید با پیام‌های بسیاری که دریافت کرده متوجه اعلام خبر پیوستن لیونل مسی به این تیم شده است.به گزارش "ورزش سه"، مسی پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن و با وجود پیشنهادهایی که از دیگر باشگاه‌های اروپایی مانند بارسلونا داشت تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال این قاره پایان دهد. 

او همچنین پیشنهادی باورنکردنی از سوی الهلال دریافت کرده بود که در نهایت به آن پاسخ منفی داد و راهی آمریکا شد تا با پیراهن اینترمیامی به میدان برود. بکام که از مدتی پیش بخشی از سهام این باشگاه را در اختیار دارد، به عنوان مالک اینترمیامی اظهارات جالبی را درباره پیوستن مسی به این تیم مطرح کرد. 

او در سمینار درس‌هایی در رهبری حضور پیدا کرد و به حاضران گفت:« چند هفته قبل وقتی از خواب بیدار شدم دیدم که یک میلیون پیام روی گوشی دارم. با خودم فکر کردم چه اتفاقی رخ داده است؟ من معمولا این همه پیام دریافت نمی‌کنم. ناگهان شنیدم که لئو اعلام کرده که قرار است به میامی بیاید. البته که این خبر برای من غیرمنتظره نبود. 

من همیشه گفته‌ام که اگر این فرصت را داشته باشم که بتوانم بهترین بازیکنان دنیا را به میامی بیاورم، این کار را خواهم کرد. من همیشه این قول را به هواداران داده‌ام. بنابراین وقتی شنیدم که یکی از بهترین بازیکنان دنیا – اگر نگوییم بهترین – که تمامی افتخارات ممکن در فوتبال را به دست آورده، هنوز بازیکن بزرگی است، هنوز جوان است و هنوز توانایی درخشش در زمین را دارد می‌خواهد برای تیم من بازی کند، لحظه بسیار مهم و بزرگی را تجربه کردم.»
برچسب ها: دیوید بکام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها