به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۱۳۸۴۳

تلاش وحید امیری برای منصرف کردن بیرانوند

تلاش وحید امیری برای منصرف کردن بیرانوند
گروه ورزشی:بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در تلاش است تا دروازه‌بان این تیم را از حضور در تیم استقلال منصرف کند.
پس از جنجال‌های پیش آمده بر سر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، از روز گذشته تاکنون بسیاری از پیشکسوتان و نزدیکان پرسپولیسی بیرانوند در تلاش هستند تا این دروازه‌بان را از تصمیم خود برای جدایی از جمع سرخپوشان منصرف کنند.

یکی از شاخص‌ترین این افراد، وحید امیری هافبک بااخلاق پرسپولیس است که از روز گذشته تاکنون چندین بار تلاش کرده است تا بیرانوند را منصرف کند و حتی بارها با این بازیکن صحبت کرده است.امیری حتی روز گذشته با انتشار یک متن در اینستاگرام نوشت:‌ «ما لُرها سرمان می‌رود، اما پای عهدمان می‌مانیم. علیرضا هر چقدر دلخور هم باشد محبت هواداران پرسپولیس را فراموش نخواهد کرد. علیرضا جایی نمی‌رود که قلب هواداران و عاشقان پرسپولیس بشکند».

در همین راستا حتی شب گذشته حسین شهریاری و حسین خبیری دو تن از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نیز با حضور در منزل بیرانوند با او درباره مشکلاتش به گفت‌وگو پرداختند.بیرانوند که به شدت از بدقولی مدیران باشگاه و درویش گلایه‌مند است، در این جلسه پیشنهاد داده باشگاه پرسپولیس ابتدا تمام مطالبات او را پرداخت کند و سپس این بازیکن حاضر است با نصف مبلغ پیشنهادی استقلال دوباره با سرخپوشان قرارداد ببندد، پیشنهادی که ظاهراً رضا درویش چندان موافق عملی شدن آن نیست و مدیرعامل پرسپولیس معتقد است نباید اختلاف قرارداد بیرانوند با سایر بازیکنان خیلی زیاد شود و در صورت بروز این اتفاق اتحاد موجود در تیم از بین خواهد رفت.

به هر حال باید دید نتیجه جلسه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با بیرانوند چه خواهد بود و آیا باشگاه پرسپولیس در نهایت راضی به افزایش رقم قرارداد بیرانوند خواهد شد و از طرف دیگر این دروازه‌بان هم راضی به بازگشت به جمع سرخپوشان می‌شود یا خیر.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها