به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۴۱۶۱۳

خداحافظی اشلی کول از دنياي فوتبال

گروه ورزشي: مدافع با تجربه‌ چلسی از بازیهای ملی خداحافظی کرد. او همچنين خداحافظی خود با چلسی را هم پس از دیدار برابر کاردیف اعلام کرد.
خداحافظی اشلی کول از دنياي فوتبال
اشلی کول مدافع چلسی و تیم ملی فوتبال انگلیس از بازیهای ملی خداحافظی کرد. کول در صفحه‌ی اجتماعی خود در توییتر نوشت: روی هاچسون سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در تماسی که با من داشت گفت می‌خواهد در جام جهانی از بازیکنان جوان استفاده کند . من هم با نظر او موافق هستم. بهتر است از بازیهای ملی خداحافظی کنم. دیگر زمان خداحافظی فرا رسیده بود. او افزود: تیم بسیار خوبی دارم و بر این باورم که می‌توانیم در برزیل موفق شویم. من هم همچون هر انگلیسی طرفدار تیم ملی کشورم هستم و امیدوارم که در برزیل نتایج خوبی به دست آورم. از همه تشکر می‌کنم. پینز و شاو دو بازیکن جوان بسیار خوب هستند. آنها آینده‌ی فوتبال انگلیس به شمار می‌آیند. من 107 بازی با پیراهن تیم ملی فوتبال انگلیس انجام دادند و این برایم افتخار بزرگی است. خداحافظی از بازیهای ملی تصمیم بسیار سختی بود. چه من باشم و چه نباشم مهم تیم ملی است وباید از آن حمایت کنیم.

اشلی کول در دیدار برابر کاردیف سیتی در ترکیب چلسی به میدان رفت؛دیداری که آخرین بازی او با پیراهن آبی-پوشان لندن بود" هر چه بود تمام شد از اینکه برای چلسی بازی کردم بسیار خوشحال هستم . طرفداران چلسی بسیار با من خوب بودند لحظات خوبی را با این تیم پشت سرگذاشتم" اشلی کول از دوتیم منچستر سیتی و لیورپول پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد یکی از این دو تیم خواهد رفت.
مرجع : ايسنا