به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۴۱۷۹۰۷

پلمب ساختمان دیجی‌کالا و یک قنادی در تهران!

گروه جامعه: در ادامه موج پلمب اماکن تجاری و واحدهای صنفی و به دنبال انتشار تصاویر بدون حجاب کارکنان شرکت دیجی کالا، ماموران انتظامی عصر یکشنبه ساختمان اداری این فروشگاه‌ آنلاین را پلمب کردند و همزمان قنادی فرانسه یکی از مشهورترین کافه- قنادی‌های تهران نیز اعلام کرد که «تعطیل» شده است!
پلمب ساختمان دیجی‌کالا و یک قنادی در تهران!
این اقدامات یک روز پس از آن انجام شد که کاربران موسوم به «ارزشی» با انتشار تصاویر بدون حجاب اجباری شماری از کارمندان زن شرکت دیجی‌کالا، از دستگاه‌های حکومتی خواستند تا با این شرکت و کارکنان زن آن برخورد کنند. پس از آن، خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضائیه، از تشکیل پرونده قضایی برای کارمندان زن دیجی‌کالا خبر داد. برخورد با شرکت دیجی کالا اما محدود به تشکیل پرونده نماند و عصر یکشنبه اول مرداد ماه نیز نیروهای اداره اماکن فراجا، با مراجعه به ساختمان اداری دیجی‌کالا، این ساختمان را به دلیل سرباز زدن شماری از کارکنان زن این فروشگاه آنلاین از حجاب اجباری «پلمب» کردند. همزمان روابط عمومی دیجی کالا اعلام کرد که با وجود پلمب ساختمان اداری این شرکت، بخش فروشگاه اینترنتی آن همچنان فعال است و تمام بخش‌ها در حال ارائه خدمات و انجام تعهدات خود به مشتریان و فروشندگان هستند.
در همین حال رسانه‌ها در ایران از پلمب دوباره قنادی فرانسه یکی از مشهورترین کافه‌-قنادی‌های تهران واقع در تقاطع خیابان انقلاب و خیابان ابوریحان خبر دادند. صفحه اینستاگرام این قنادی اما بدون ذکر عنوان «پلمب»، با انتشار پستی نوشت: «شیرینی فرانسه تعطیل شد، بازگشایی مجدد اطلاع‌رسانی خواهد شد.»
نیروهای اداره اماکن فرماندهی انتظامی همچنین در چند روز گذشته نیز اقدام به پلمب ده‌ها کافه و رستوران در تهران و مشهد و دیگر شهرهای ایران کرده‌اند که پلمب کافه «موزه گربه ایرانی» در تهران در روز شنبه ۳۱ تیر ماه به دلیل «عدم رعایت شئونات اسلامی» از آن جمله است. اما پلمب اماکن تجاری و صنفی تنها محدود به کلانشهرها و شهرهای بزرگ نیست بلکه در شهرهای کوچک نیز ادامه دارد تا آنجا که محمد رستمی، فرمانده انتظامی شهرستان تالش، گفت که با «هدف اقدامات پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی» ، ۲۴ واحد صنفی در این شهر پلمب شده‌اند.
 
برچسب ها: حجاب

۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ۱۸:۳۶
دیجی کالا پول مشتریان را میخورد. دولت در ابن زمینه هم باید وارد عمل شود (434697)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۵/۰۴ ۱۵:۱۵
خرید ازجیجی کالا حرامه بایدهمه شعباتش پلمپ شود (434783)
۱۴۰۲/۰۵/۰۵ ۱۱:۱۴
شما طرفداران حجاب چقدر خوب بلدید فتوی صادر کنید!!؟ حرام!!؟ اصلا میدونید حرام چیه!!؟ همتون مثل همید. بدون فکر. حتی از اصول اولیه دین هم خبر ندارید و فقط بلدید مزخرف بگید. (434840)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۵/۰۶ ۱۲:۳۱
مرگ بر بی حجابهای زندگی خراب کن (434911)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۵/۰۶ ۱۳:۰۲
مسولین مقصر گرونی وسفره خالی مردمن خدا از خودشون وبچشون نگذره (434913)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها