به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۴۱۷۹۱۶

منتشر کننده تصاویر پلیس، مجرم است

منتشر کننده تصاویر پلیس، مجرم است
گروه سیاسی: فارس نوشت: نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جرم انگاری فیلم گرفتن و انتشار تصاویر پلیس در حین انجام مأموریت در لایحه عفاف و حجاب دیده شده و این لایحه نیز هم‌اکنون در مجلس در حال بررسی و تصویب است.
بیژن نوباوه وطن  در باره بحث فیلم برداری از پلیس در حین انجام وظیفه گفت: این اقدامات نتیجه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات غربی‌ها در مورد جامعه ماست و آن‌ها به دنبال سیاهنمایی برخی مسائل در جامعه ما هستند.
وی افزود: فیلم گرفتن از پلیس به هنگام انجام وظیفه قانونی‌اش صددرصد جرم است، چرا که پلیس اعمال قانون می‌کند و باید هم این کار را انجام دهد. قوه قضائیه به طور مصرح اعلام کرده که درباره برخورد با کسانی که از پلیس به هنگام انجام وظیفه قانونی‌اش فیلم می‌گیرند قانون داریم و می‌توانیم با عوامل اینگونه اقدامات برخورد کنیم که البته باید هم این برخورد‌ها به صورت جدی انجام شود.
نوباوه خاطرنشان کرد: پلیس طبق قانون با متخلف برخورد می‌کند و تاکنون هیچ برخورد اضافی هم با اشخاص نداشته است.
برچسب ها: حجاب

اربابی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ۲۱:۵۸
درود اگر کار پلیس قانونی است چه ترسی از فیلم برداری و عکاسی دارد. این قانون خلاف آزادی و نظارت اطلاعات است. (434710)
۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ۲۲:۳۶
واقعا بسی جای تعجب عجب مملکت گل وبلبلی (434711)
۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ۲۳:۰۳
همه جای دنیا مردم در هر مکانی که فیلمبرداری ممنوع نباشه به راحتی فیلمبرداری می کنند تا جلوی اقدامات غیر قانونی پلیس رو بگیرند. نمونه اش جورج فلوید. تو ایران چون میدونند پلیس برخورد مناسبی با شهروندان نداره، دارند صورت مسئله رو پاک میکنند و فیلمبرداری رو غیر قانونی میکنند. ایران وطنم. (434712)
۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ۲۳:۵۶
مادری که دست روی شیشه ون ایستاده میگفت
دخترم مریضه (434714)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها