به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۲۰۱۴۱

ساختمان اصلی قدرت ما ناپیداست

ساختمان اصلی قدرت ما ناپیداست
گروه سیاسی:  فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ساختمان اصلی قدرت ما ناپیداست و در تحریم دشمنان به قدرت رسیده‌ایم، گفت: ملت ایران راه خود را مستقل از اراده قدرت‌ها به پیش می‌برد.
سردار حسین سلامی، با بیان اینکه امروز و در امتداد ۴۵ سال گذشته برای ما یک روز خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی و در واقع "یوم‌الله " است، اظهار کرد: ما آموخته‌ایم که از میان دشمنی‌ها، سختی‌ها، فشارها و جنگ‌ها قدرت اسلام را تکوین و تکامل بدهیم و با حرکت از درون خطرات و گذرگاه تهدیدها و از میان نیازها، احساس قدرت و ضرورت قوی شدن را بیابیم.
 وی افزود: ملت‌هایی استقلال و کرامتشان حفظ می‌شود که قدرتمند باشند. ملت ایران با آگاهی از نظام ناعادلانه موجود برای ساخت قدرت که در نگاه قدرت‌ها، ضعیف‌ها اهمیتی جز تسلط بر سرنوشت آنها ندارد، راه قوی شدن را یافته است و مجهز شدن برای جهاد پیروزمندانه و شرافتمندانه را ضامن سعادت خود می‌داند.
فرمانده کل سپاه تأکید کرد: امروز به واسطه شناخت و درگیری با دشمن رشد کرده‌ایم. با سابقه دهه‌ها ایستادگی در میدان تهدیدها و مخاطرات، راه مقتدر شدن را پیدا کرده‌ایم، در واقع دشمن عامل رشد ما بوده است. سلامی با اشاره به حضور مستقیم دشمن در منطقه و اینکه دشمنی‌های دشمنان ما را مهیا و به صحنه آورد و استعدادهای ما در پرتو نیاز حیاتی برای مقابله با آنها رشد کرد، بیان داشت: آرایش سیاسی و نظامی دشمن و نزدیک‌تر شدن آنها به ما در منطقه، شکوفایی استعدادهای ما را رقم زد و ترسیم نقشه جامع پیشرفت و قدرتمندتر شدن در ارتفاع و تراز تسلط بر دشمن را آموخت. برخلاف آنکه حضور دشمن برای ما خطر ساز شود، فرصت ساز شد و با فعال شدن فرصت‌ها و گسستن زنجیره تهدیدها و مخاطرات، افزایش نرخ رشد تولید قدرت دفاعی و نظامی ما حاصل شد. به واسطه همت بلند و اعتماد به توانستن از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و تجربه شدیم، جغرافیای تاثیر گذاری ما گسترده تر شد و با به رسمیت شناخته شدن قدرت ما، قلمرو نفوذ شعاع تاثیر و میدان عمل در دوردست پیدا کردیم و به یک ضلع از هندسه قدرت در منطقه و جهان تبدیل شدیم.
فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ما امروز تولید کننده قدرت هستیم و نه مصرف کننده قدرت، تصریح کرد: امروز ما از باقی مانده سفره دیگران غذا نمی‌خوریم بلکه خود صاحب سفره‌ایم  و قدرت ما از درون ذهن‌های جوانان و اندیشمندان این سرزمین، شکل می‌گیرد.
وی بیان داشت: ذهنیت دشمن این بود که آنان پیشگامان علم هستند، شکستن این ذهنیت خود یک هنر بزرگ بود. دشمن می‌خواهد ما متوقف شویم اما امروز قدرت ما از توان کنترل و مقابله دشمن، عبور کرده است.
برچسب ها: فرمانده کل سپاه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها