به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۲۰۵۵۸

خشم ستاره سوئد:چه سوالیه من خودم زلاتانم

خشم ستاره سوئد:چه سوالیه من خودم زلاتانم
گروه ورزشی:زچیرا موسوویچ، دروازه‌بان تیم ملی زنان سوئد، بعد از پیروزی مقابل آمریکا از سوال یک خبرنگار که از او پرسیده بود آیا زلاتان ابراهیموویچ را می‌شناسد عصبانی شد.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان سوئد دیروز در جام جهانی 2023 استرالیا و نیوزیلند کار بزرگی کرد و موفق شد در مرحله یک‌هشتم‌نهایی قهرمان دوره گذشته آمریکا را در ضربات پنالتی شکست داده و راهی مرحله یک‌چهارم شود.

زچیرا مووسویچ، دروازه‌بان سوئد، یکی از ستاره‌های اصلی این تیم بود و نقش مهمی در صعود سوئدی‌ها بازی کرد. او متولد سوئد است ولی اصالت بوسنیایی دارد و پدر و مادرش متولد بوسنی و هرزگوین هستند.در پایان بازی در میسکدزون ورزشگاه یک خبرنگار از موووسیچ پرسید آیا زلاتان ابراهیموویچ را می‌شناسد؟ این سوال به موسوویچ برخورده بود و او به خبرنگار گفت:" بعد از آن همه تلاش و بازی خوب، این سوال واقعا توهین‌آمیز است و محترمانه نیست".

دروازه‌بان 27ساله زنان سوئد به دلیل درخشش در بازی با آمریکا به شدت مورد توجه قرار گرفت. او در جریان مسابقه با سیوهای متعدد نقش مهمی در پیروزی تیم ملی کشورش داشت و با 11 مهار در طول مسابقه رکورد جام جهانی زنان را شکست.علت اینکه خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی از موسوویچ درباره زلاتان ابراهیموویچ پرسید این است که هر دو از یک نظر شرایطی مشابه دارند و ستاره‌های فوتبال سوئد هستند که اصالت‌شان به بوسنی برمی‌گردد.

زچیرا موسوویچ با اینکه عصبانیت خود از خبرنگار را در همان لحظه اعلام کرد و گفت سوالش را توهین‌آمیز می‌داند بعدا در تویترش نوشت:" هنوز باورم نمی‌شود که آن خبرنگار چنین سوالی پرسیده باشد. من در جریان مسابقه آن همه تلاش کردم و درخشیدم و ما یک نتیجه عالی به دست آوردیم و قهرمان جهان را حذف کردیم ولی او چنین سوالی پرسید. خیلی توهین‌آمیز بود".

دروازه‌بان تیم ملی سوئد بعد از اینکه به خبرنگار بی‌بی‌سی گفت سوالش توهین‌آمیز است اضافه کرد:" ببین، در سوئد همه زلاتان را می‌شناسند".سوئد بعد از آنکه موفق شد آمریکا را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی با نتیجه 5-4 در ضربات پنالتی شکست بدهد باید در یک‌چهارم نهایی این تورنمنت به مصاف ژاپن برود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها