به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۴۲۰۶۸۲

توقیف کشتی‌ در برابر توقیف کشتی‌ 

توقیف کشتی‌ در برابر توقیف کشتی‌ 
 گروه سیاسی: سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه، گفت: در نبرد‌های مستقیم بین ایران و آمریکا طی سال‌های اخیر، کشور‌های منطقه به ضعف آمریکا و در مقابل قدرت جمهوری اسلامی پی برده و درک کرده‌اند امنیت خلیج فارس باید توسط کشور‌های پیرامون آن تأمین شود.
به گزارش انتخاب، سردار  رمضان شریف افزود‌: خدای بزرگ را شاکریم که ایران اسلامی به درجه‌ای از قدرت و توان رسیده ‌که می‌تواند برابر هر اقدام و شیطنت آمریکایی‌ها مانند توقیف کشتی‌ها ، مقابله به مثل کرده و کشتی‌های آنها را توقیف کند.
وی اقتدار و آمادگی‌های همه جانبه نیروهای مسلح را از ارکان بازدارندگی کشور دانست و با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در انعکاس این اقتدار و عظمت تاکید کرد: دشمنان ملت ایران به خوبی از توانمندی‌های ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح برای مقابله با هر تهدید و توطئه‌ای آگاه هستند و بار دیگر یادآور می‌شویم شیطنت‌های آمریکا با اقدام متقابل جمهوری اسلامی همراه خواهد بود. اینکه رئیس جمهور فرانسه حاضر می‌شود با یک خبرنگار دون پایه اپوزیسیون مصاحبه کند یا رئیس جمهور آلمان با یک فوتبالیست ایرانی خودشیفته، عصبانی و فاقد سواد و اعتدال، ملاقات سیاسی می‌کند بخاطر همین فشاررسانه‌ای و تصور غلط آن‌ها از القای پایان کار انقلاب توسط همین افراد و جریان‌های معلوم الحال همراه آنان بوده است.
سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به شکست فتنه سال گذشته‌ گفت: مردم ایران مردم هوشیاری هستند و خادم و خائن را به خوبی تمیز می‌دهند و در بزنگاه‌های حساس تصمیم‌گیری و اقدام به خوبی و با صلابت و بصیرت به میدان می‌آیند.
وی در تشریح اهداف جنگ شناختی و رسانه‌ای دشمن خاطرنشان کرد: دشمن در قالب فضای سنگین رسانه‌ای می‌خواهد جامعه 85 میلیونی ایران را فقیر، وامانده و سرافکنده و پشت مرز‌های ایران را بهشتی سرشار از رفاه و امکانات نشان دهد.
سخنگوی سپاه  با بیان اینکه در کنار اخبار منفی باید نسبت به انعکاس دستاورد‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی نیز اهتمام کافی وجود داشته باشد، اظهار داشت: دشمن برای سیاه‌نمایی و تولید یاس و ناامیدی می‌خواهد چهره مدیران انقلابی و دستاورد‌های نظام را مخدوش و ناکافی نشان دهد.
وی یادآور شد: ماموریت رسانه‌های معاند این است که منزلت جمهوری اسلامی را کاهش و مردم را از یک انقلاب بزرگ و بالنده پشیمان و شرایط جاری را بحرانی و آینده را تیر و تار نشان دهند.
 شریف درخشش استقلال و امنیت ایران در جهان امروز را واقعیتی انکارناپذیر و تاریخی توصیف کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی یک کشور کاملاً مستقل است و تمام تصمیمات و مقدرات آن تحت اراده مردم و بدون وابستگی به بیگانه، در داخل گرفته می‌شود و همزمان از حامیان انقلاب و جبهه مقاومت در منطقه نیز دفاع می‌شود.
برچسب ها: خلیج فارس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها