به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۷
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۶ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۲۰۹۹

اين هفته 14 وزیر راهی مجلس می​شوند!

گروه سياسي: وزیر دادگستری برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان و وزیر نفت برای ارایه گزارشی از برنامه های این وزارتخانه برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی هفته آینده در صحن مجلس حضور می یابند و 12 وزیر نیز میهمان کمیسیون​های تخصصی مجلس هستند.
اين هفته 14 وزیر راهی مجلس می​شوند!
بر اساس دستور هفتگی صحن و کمیسیون های تخصصی مجلس، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت قرار است روز یکشنبه 28 اردیبهشت در جلسه علنی مجلس حضور یابد و گزارشی در مورد برنامه های وزارت نفت برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت ارایه کند. وزیر دادگستری نیز سه شنبه هفته آینده میهمان مجلس است تا به سوالات جواد کریمی قدوسی و بهرام بیرانوند نمایندگان مشهد و بروجرد در مجلس پاسخ دهد.

** حضور 12 وزیر در کمیسیون های مجلس
!
12 وزیر کابینه دولت تدبیر و امید به همراه رییس کل بانک مرکزی هفته آینده در کمیسیون های تخصصی مجلس حاضر می شوند تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهند و یا گزارشی از عملکرد دستگاه های اجرایی ارایه کنند. وزیران علوم تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی، صنعت معدن و تجارت، امور خارجه، نفت، نیرو، راه و شهرسازی، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، کشور، ورزش و جوانان و نیز دادگستری به کمیسیون های تخصصی مجلس دعوت شده اند.
مرجع : ايرنا