به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۲۳۴۹۱

روزنامه اماراتی به حریف تراکتور انگیزه داد

روزنامه اماراتی به حریف تراکتور انگیزه داد
گروه ورزشی:شاگردان کوزمین برای رقابت با تراکتور و تماشاگرانش شرایط روحی خوبی دارند.به گزارش "ورزش سه"، تیم الشارجه از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه یادگار تبریز به مصاف میزبان خود، تیم تراکتورسازی ایران در دیدار پلی آف مرحله مقدماتی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌رود. آنها پس از پیروزی دو بر صفر مقابل باشوندارا کینگز بنگلادش، جواز دیدار با تراکتور را کسب کرد.

در همین رابطه روزنامه امارات الیوم مطلبی در تشریح شرایط شارجه نوشته که در ادامه می‌خوانید:الشارجه با هدایت کوزمین، سرمربی رومانیایی خود، قصد دارد تیم ایرانی را در خانه و در جمع هوادارانش غافلگیر کند و با کسب یک پیروزی ارزشمند و کسب جواز حضور در این مسابقات، از آنجا برگردد.الشارجه بازی امروز خود را با روحیه بالایی انجام می دهد چرا که از پیروزی 4-3 مقابل اتحاد کلبا در هفته اول لیگ حرفه ای ادنوک و اولین سه امتیازش در لیگ به وجد آمده است.

نماینده امارات به خوبی برای این رویارویی مهم آماده شده و منتظر است تا کوزمین تمام ستاره ها و برگه های برنده خود را بسیج کند تا بتواند در این دیدار پیروز شود و به دور بعد راه پیدا کند.کوزمین روی درخششی که تعدادی از بازیکنانش در دوره اخیر نشان داده‌اند دل می‌بندد، از جمله کایو برزیلی، پیانیچ بوسنیایی، آلکاسر اسپانیایی و لوان پریرا. علاوه بر این‌ها، این سرمربی روی تجربه دفاعی شاهین عبدالرحمن و بقیه نام های برجسته تیم امید زیادی بسته است.

انتظار می رود الشارجه این دیدار را با همان ترکیبی که در آخرین بازی کلباء به میدان رفت، با احتمال تغییرات جزئی با توجه به آمادگی بازیکنان به میدان برود، به ویژه اینکه کادر فنی به دنبال فشار آوردن به بازیکنانی در این دیدار است که آمادگی و تمایل بیشتری برای بازی کردن دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها