به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۸ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۴۲۳۵۷

«اون» از فرط ناراحتي نمی‌تواند بخوابد!

گروه بين‌الملل: کره شمالی در اقدامی بی‌سابقه به دلیل ریزش یک ساختمان 23 طبقه در پیونگ‌یانگ که احتمالا به مرگ صدها تن منجر شده است، از خانواده‌های قربانیان عذرخواهی کرد.
«اون» از فرط ناراحتي نمی‌تواند بخوابد!
به گزارش رویترز، هرچند کشور کمونیستی کره شمالی معمولا اخبار منفی را منتشر نمی‌کند، اما این بار خبرگزاری رسمی این کشور نه تنها از این تراژدی پرده برداشت، بلکه از تلاش‌های گسترده امداد و نجات برای زخمی‌های این حادثه خبر داد. همچنین گفته شده است که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تا حدی از این حادثه ناراحت است که نمی‌تواند بخوابد.
این در حالی است که خبرگزاری رسمی کره شمالی از تعداد کشته‌های این حادثه خبری منتشر نکرده است. با این حال یک عکس منتشر شده است که در آن یکی از مقامات مسئول در حال عذرخواهی از مردم است.

گفته می‌شود که این ساختمان هنوز نیمه کاره بوده و ساخت و ساز آن به پایان نرسیده بود اما با این حال حدود 100 خانواده در آن سکنی گزیده بودند. در همین راستا خبرگزاری کره شمالی عنوان کرد این حادثه که روز سه‌شنبه هفته گذشته رخ داد، نتیجه نظارت غیرمسئولانه مقامات مسئول ساخت و ساز آن بوده است. احتمال می‌رود مسئولین این حادثه برای مجازات به حبس محکوم شوند. پیونگ‌یانگ به عنوان پایتخت کره شمالی حدود 5 . 2 میلیون جمعیت دارد و چنین سناریویی پیشتر نیز در آن رخ داده است.
مرجع : ايسنا