به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۲۳۷۲۵

رئال از ترس آبروی خودش پیشنهاد نداد!

رئال از ترس آبروی خودش پیشنهاد نداد!
گروه ورزشی:در پی اس جی بر این اعتقادند که رئال برای کیلیان امباپه در هفته‌های اخیر پیشنهاد نداد چون از قبل می‌دانست که با پاسخ منفی روبه‌رو خواهد شد و پیشنهادی نیز در روزهای آتی نمی‌دهد.به گزارش "ورزش سه"، داستان کیلیان امباپه و رئال هنوز تمام نشده و رسانه‌ها همچنان به احتمال وقوع این انتقال اشاره می‌کنند. در اسپانیا ادعا شده که رئال مادرید در صورتی که خود امباپه برگه فسخ بگیرد، حاضر به جذب او خواهد شد و با پی اس جی مذاکره‌ای نخواهد کرد. برخی منابع فرانسوی اما ادعا می‌کنند که رئال در یکی دو روز پایانی نقل و انتقالات آماده ارائه پیشنهادی خوب به پی اس جی برای خرید امباپه است.

هنوز هشت روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و به نظر تا بسته شدن پنجره، این گمانه زنی‌ها ادامه خواهد داشت. این در حالی است که امباپه دو هفته قبل به تمرینات تیمش برگشت و برابر تولوز موفق به گلزنی نیز شد. 
امروز رادیو RMC گزارش داد که در پاریس از اینکه رئال مادرید هیچ پیشنهادی برای امباپه ارائه نداد متعجبند و البته اطمینان دارند که در روزهای پایانی نیز هیچ پیشنهادی از رئال نخواهد رسید. 


مدیران پی اس جی معتقدند حالا که امباپه برگشته، رئال مادرید برای حفظ آبروی خودش نیز پیشنهادی ارائه نخواهد کرد چون واضح است که مثل دو سال پیش این پیشنهادات فورا رد خواهد شد و حتی باب مذاکره نیز بین دو طرف باز نمی‌شود.رئال مادرید به خاطر اتفاقات دو سال پیش که پی اس جی به هیچ پیشنهادی برای امباپه پاسخ نداد، امسال حاضر نشد در مقطعی که این بازیکن در فهرست فروش بود با باشگاه پاریسی پای میز مذاکره برود. این پرونده را حداقل امسال باید بسته دانست.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها