به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۲۳۸۶۴

سردار آزمون از بایرلورکوزن به رم ایتالیا پیوست

گروهورزشی: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه لورکوزن آلمان به رم ایتالیا پیوست.
سردار آزمون از بایرلورکوزن به رم ایتالیا پیوست
بعد از مذاکرات انجام شده میان باشگاه رم ایتالیا و بایرلورکوزن، در نهایت دو طرف توافق کردند سردار آزمون مهاجم ایرانی بایر لورکوزن به صورت قرضی راهی رم شود. به این ترتیب سردار آزمون شاگرد مورینیو، سرمربی رم است.
سردار آزمون مهم‌ترین نقل و انتقال تابستانی فوتبال ایران را به خود اختصاص داد. این مهاجم تراز اول فوتبال ایران که یک سال و نیم در بایرلورکوزن حضور داشته و با وجود همه دشواری‌ها فصل نسبتا موفقی را در میان شاگردان ژابی آلونسو سپری کرده بود، با وجود مصدومیت رو به بهبودی‌ خود به پایتخت ایتالیا خواهد رفت. این انتقال نهایی شده و سردار نیز آن را تایید کرده است؛ اتفاقی که پس از مکالمه تصویری ستاره خط حمله تیم ملی در تابستان دو فصل پیش در نهایت نهایی شد تا رم تبدیل به یکی از موردتوجه‌ترین تیم‌های هواداران ایرانی در فصل آینده بدل بشود. آنها ژوزه مورینیو مشهور پرتغالی را به عنوان سرمربی بالای سر دارند و یقینا از همین حالا تماشای بازی‌های آنها با حضور سردار یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های طرفداران فوتبال در ایران خواهد بود.
 در حالی که در روزهای گذشته صحبت از حضور وی در میلان مطرح بود، رمی‌ها در یک یورش ناگهانی با بایرلورکوزن به توافق رسیده و این مهاجم ایرانی را جمع نفرات خود اضافه کردند.‌ آزمون در دیدار رو در روی بایرلورکوزن و رم در نیمه نهایی لیگ اروپا درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و با کمی خوش شانسی می‌توانست دروازه تیم فعلی‌اش را باز کند؛ این نمایش احتمالا صحه‌ای بر نظر اولیه‌ای مورینیو قلمداد شده که در کل تابستان به دنبال مهره‌های بهتر برای تقویت تیمش می‌گشت.

 آزمون: همیشه دوست داشتیم با مورینیو کار کنم
  سردار آزمون در خصوص حضورش در رم گفت: قراردادم با این باشگاه به صورت قرضی و به مدت یک فصل و نیم است. همیشه دوست داشتم شاگرد مورینیو شوم اما هر بار بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد. خیلی خوشحالم به لیگ ایتالیا آمدم و فکر می کنم می توانم برای رم بتزیکن موثری باشم. این تیم مهاجمان بسیار خوبی دارد و قطعا کار سختی در پیش رو دارم.
 
برچسب ها: سردار آزمون
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها