به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۲۳۹۸۹

«گروه ویرانگر»؛ بعد از طوفان

«گروه ویرانگر»؛ بعد از طوفان
گروه فرهنگی:«گروه ویرانگر» فیلم تازه جیسون موموآ و دیو باتیستا به کارگردانی آنخل مانوئل سوتو در دوراهی تولید قرار دارد.به گزارش صبا، موموآ و باتیستا قبل از شروع اعتصاب اتحادیه بازیگران، مذاکرات خود با تهیه کنندگان این اکشن ماجراجویانه را به پایان رسانده بودند.
 
فیلمنامه فیلم هم قبل از شروع اعتصاب اتحادیه فیلمنامه نویسان کامل و آماده فیلمبرداری شده بود.جاناتان تروپر فیلمنامه‌نویس سرشناس که تماشاگران او را با مجموعه پربیننده «سلحشور» به یاد می‌آورند، کار نگارش فیلمنامه گروه را انجام داده است.در شرایطی که همه چیز برای شروع کار فیلمبرداری فیلم مهیا بود، اعتصاب بازیگران باعث شد تا موموآ و باتیستا نتوانند جلوی دوربین آن ظاهر شوند.

اهل فن صحبت‌های تازه در رابطه با این پروژه را بی ربط با اکران عمومی «بلو بیتل» نمی‌دانند.این اکشن ابرقهرمانانه که با افتتاحیه ای میلیون دلاری این هفته نمایش عمومی‌اش را آغاز کرد، توسط آنخل مانوئل سوتو کارگردانی شده است.

فعلا اطلاعی از خط اصلی داستان گروه ویرانگر در دست نیست اما حدس زده می‌شود موموآ و باتیستا در قالب دو رقیب، دست به کارهایی اکشن و ماجراجویانه بزنند.این در حالی است که منابع نزدیک به فیلم، می گویند لحن کمدی آن بر وجه اکشن داستان غالب است.

کمپانی مترو گلدوین مه یر که تهیه کننده گروه ویرانگر است، رقم هزینه‌های تولید آن را فاش نکرده است.
هر دو بازیگر در تعدادی فیلم کمدی و اکشن ماجراجویانه و ابرقهرمانانه موفق سال‌های اخیر دنیای سینما بازی داشته‌اند.اعتصاب دو اتحادیه بازیگران و فیلمنامه نویسان آمریکا باعث بن بست در فعالیت‌های صنعت سینمای این کشور شده و تقریبا سازندگان تمام تولیدات سینمایی و تلویزیونی آمریکا دست از کار کشیده و ساخت محصولاتشان را متوقف کرده‌اند.

در حالی که مذاکرات بین نمایندگان این دو اتحادیه با مدیران کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی در پشت درهای بسته ادامه دارد، هنوز خبری از توافق بین آنها وجود ندارد و کمپانی‌های فیلمسازی حاضر به پذیرش درخواستهای این دو اتحادیه نشده‌اند.

باتیستا ۵۴ ساله که مدتی قبل «نگهبانان کهکشان ۳» را روی پرده سینماها داشت، اکنون قسمت دوم درام علمی تخیلی «دون» را آماده نمایش عمومی دارد.موموآ هم که بهار سال جاری در قسمت دهم فرانچایز «سریع و آتشی» در قالب کاراکتر شرور داستان بازی کرد، قسمت دوم اکشن ابرقهرمانانه «آکوامن» را آماده نمایش عمومی می‌کند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها