به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۲۴۵۰۸

مصدومیت قدوس را به برنتفورد نزدیک کرد

مصدومیت قدوس را به برنتفورد نزدیک کرد
گروه ورزشی:مشکل مصدومیت باعث شد تا برنتفورد با سامان قدوس بازیکن پیشین خود به عنوان بازیکن آزاد قراردادی به مدت یک فصل دیگر به خدمت بگیرد.به گزارش "ورزش سه" هافبک 29 ساله و ایرانی که در پایان فصل گذشته از زنبورها جدا شده بود، حالا ممکن است در یک اقدام جالب به مدت یکسال دیگر قراردادش را با برنتفورد تمدید کند. 

قدوس تمرینات اختصاصی را در تابستان در سوئد گذراند و در این سو مشکلات مصدومیت که برای بازیکنان خط هافبک به وجود آمد برنتفورد را متقاعد کرد که در مورد آینده همکاری با قدوس تجدید نظر کند. دیروز توماس فرانک مدیر برنتفورد که به زنبورها ملقب هستند به خبرنگاران گفت که شاندون باپتیست در تمرین با مصدومیت از ناحیه کتف مواجه شده و جاش داسیلوا نیز ماه‌ها باید تحت درمان به خاطر آسیب از ناحیه همسترینگ باشد. 

بازگشت پیش بینی شده قدوس باعث می‌شود که تیم بتواند خط هافبکش را تقویت کند.  فیل گیلز مدیر تیم فوتبال در گفت و گویی که با وبسایت فوتبال تودی داشت در این رابطه گفت: "من تقریبا مطمئنم که هیچکس انتظار نداشت که سامان در تابستان به برنتفورد برگردد. به خصوص بعد از خداحافظی که باشگاه و هواداران پس از آخرین بازی فصل گذشته با او انجام دادند." 
برچسب ها: سامان قدوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها