به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۲۴۷۸۸

وویوویچ: کار سختی در هانگژو داریم

وویوویچ: کار سختی در هانگژو داریم
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: کار تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی سخت است. به گزارش ایسنا، وسلین وویوویچ درباره حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد:‌ تنها تیمی هستیم که در گروه چهارتیمی قرار داریم و این کار را برای ما سخت‌تر کرده است. حریفان اصلی ما در گروه ژاپن و عربستان خواهند بود. بازی اول ما مقابل مغولستان هم قطعا خیلی مهم خواهد بود.
 
سرمربی تیم ملی هندبال ایران افزود: حضور رضا یادگاری و محمدرضا اورعی، لژیونرهای هندبال ایران، در مجارستان و رومانی در کنار بازیکنان جوانی که در این رقابت‌ها داریم، بسیار مهم خواهد بود. قطعا عدم حضور پویا نوروزی‌نژاد که تیم باشگاهی‌اش اجازه حضور در هانگژو را نداده کار ما را در این بازی‌ها سخت خواهد کرد.

او در ادامه درباره برگزاری اردوی تدارکاتی صربستان گفت: از کمپ صربستان خیلی راضی بودم. صربستان اولین اردوی آمادگی تیم ملی در خارج از ایران و بسیار برای ما مهم بود. این اردو بسیار مفید و خوب بود و به ما خیلی کمک کرد. با اینکه اردویی طولانی و فشرده در بخش‌های آماده‌سازی بدنی و تکنیک و تاکتیک داشتیم ولی به آمادگی نسبی برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی رسیدیم و قطعا در اردوی آخر در تهران به آمادگی کامل قبل از اعزام به هانگژو خواهیم رسید.وویوویچ ادامه داد: تنها دغدغه من این است که آمادگی بازیکنان حفظ شود که با توجه به حضور در لیگ برتر این موضوع حل خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها