به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۲۹۶۹۸
در انتظار یک نیمه نهایی جذاب؛

دست کم گرفتن این تیم مساوی خداحافظی با طلاست

دست کم گرفتن این تیم مساوی خداحافظی با طلاست
گروه ورزشی: در چارچوب مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی هانگژو چین دو تیم خوب مسابقات یعنی پاکستان و قطر در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پاکستانی‌ها تا اینجای کار استثنایی کار کرده‌اند و همانطور که سرمربی برزیلی این تیم در قهرمانی آسیا در شهر ارومیه گفت این تیم‌ برای بازی‌های آسیایی برنامه دارد. این تیم در دور گروهی چین تایپه قدرتمند را شکست داد و اوج کارش شکست کره جنوبی در مرحله قبل بود که باعث شد کره جنوبی پس از شصت سال از کسب مدال محروم شود.
اما قطر که با کامیلو آندرس سوتو سرمربی آرژانتینی خود در یک سال گذشته پیشرفت زیادی داشته تا اینجای کار تحت فشار قرار نگرفته است و بازی با پاکستان می‌تواند محک خوبی برای این تیم باشد.
قطری‌ها که در دوره قبل عنوان چهارمی مسابقات را کسب کردند و حالا با روحیه‌ای که از برنز قهرمانی آسیا به دست آوردند و با داشتن بازیکنانی همانند ابراهیم ابراهیم، یوسف اوغلاف، وادیدی رایمی، رنان ریبرو و همچنین پاسور یا تجربه‌ای همچون میلوش استفانوییچ به دنبال حضور دوباره در جمع چهار تیم هستند.
پیروز جدال فردای قطر و پاکستان در نیمه‌نهایی باید مقابل تیم ملی والیبال ایران قرار بگیرد که بر اساس منطق والیبالی قطر شانس بیشتری برای صعود به نیمه نهایی و بازی مقابل ایران دارد.
در صورت صعود قطر به نیمه‌نهایی بازی فوق العاده جذابی بین ایران و قطر شکل خواهد گرفت. قطر اصلا تیم دست و پا بسته‌ای نیست و از مدت‌ها قبل تیم ملی والیبال ایران توسط کادر فنی تیم قطر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و نقاط ضعف و قوت ایران را به خوبی می‌دانند.
گفتنی است تیم ژاپن نیز فردا برای صعود به نیمه نهایی مقابل هندوستان قرار می‌گیرد و برنده این جدال با چین مصاف خواهد داد.
برچسب ها: والیبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها