به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۲
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۶ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۴۳۳۰۸

واکنش حسین مظفر به پاسخ مهاجرانی

گروه سياسي: حسین مظفر، وزیر سابق آموزش و پرورش به اظهارات اخیر عطاءالله مهاجرانی واکنش نشان داد و گفت که از انعکاس نوار جلسه با وی استقبال می‌کند.
واکنش حسین مظفر به پاسخ مهاجرانی
به گزارش انصاف‌نیوز، مظفر در گفتگو با فارس، تکذیبیه ی مهاجرانی درباره اظهارات خود را «سخیف و انفعالی» عنوان کرد و با بیان اینکه گفت‌و‌گوی اخیرش بر گرفته از کتاب شاهدان عینی است که مربوط به خاطرات دوران و حوادث تلخ 18 تیرماه 78 بوده، اظهار داشت: آنچه در میان خاطرات آن دوران در سال‌های پیش بیان شده نه‌تنها ذره‌ای غیرواقعی نیست بلکه حداقل‌هایی است که در صورت انعکاس نوار جلسه ی مذکور بر فضاحت مساله افزوده می‌شود به ویژه اینکه پاسخ نامبرده نافی هشدارها و نگرانی‌های رهبری معظم از عملکرد ایشان نیست.

مظفر با تاکید بر اینکه «این اظهارات سخیف هرگز نمی‌تواند و خیانت و پشت پا زدن نامبرده را به ملت و کشور و پناه بردن به دامان بیگانگان و بدخواهان ملت مظلوم ایران توجیه کند،»، افزود: سوء عاقبت و عاقبت به شری فراریان از ملت و انقلاب و نادمان از ارزش‌های امام و پناه بردگان به دامان دشمنان ملت و ننگ ابدی ناشی از این اقدام نکبت‌بار هرگز با این تکذیبیه‌ها و برخی اظهارات به ظاهر عوام فریبانه توجیه شدنی نیست.

وزیر دولت اول اصلاحات سپس ادعاهای غیراخلاقی و ثابت نشده ای را به این شرح مطرح کرد: همکاری ذلیلانه نامبرده با سران مرتجع عرب و دست‌بوسی سلاطین جور و مستبد و همدردی با صهیونیست‌های نژادپرست و همگرایی با دشمنان در نشست‌های خبری صهیونیستی در خارج از کشور و به تاراج دادن حیثیت و آبروی ملت و کشور در منظر دشمنان ملت و ارائه تحلیل‌های غلط و بغض‌آلود علیه کشور و ملت مظلوم ایران گوشه‌ای از پلشتی و حقارت‌های ذلیلانه اینگونه افراد است که هرگز با کوثر و زمزم هم پاک شدنی نیست.

وی بیان داشت: شگفت‌آور اینکه، کسی که سست عنصری و بی‌سوادی و تزلزل فکر و عقیده خود را با عقبگردی آشکار و ندامت از گذشته خود و چرخشی فضاحت‌بار با فرار از کشور و سخن پراکندن علیه مصالح ملت و کشور در دنیا به نمایش گذاشته است دیگرانی را که همچنان بر ارزش‌های الهی و میثاق خود با امام و شهیدان و رهبری عزیزش ثابت و استوار ایستاده و در این راه نه‌تنها عقب‌نشینی نداشته بلکه به صورت سنگر خانوادگی اعم از پدر و مادر و همسر و برادران و وابستگانش چه قبل و چه بعد و چه در دوران دفاع مقدس جانانه ایستاده و مجروحان و شهیدانی را تقدیم کرده به سست‌اندیشی متهم می‌کند.

مظفر با بیان اینکه او در حالی از سواد خود و بی‌سوادی دیگران سخن می‌گوید که اولا مدرک کلاسیک و کاغذ پاره دکتری این بیچاره را دیگرانی چون بنده نیز دارند، خاطرنشان کرد: مگر کم بودند عالمان و با سوادان متهتک و پرده‌دری که کمر اسلام را شکستند و ابزار جنایت، فساد و سلطه بیگانگان شدند و جز خیانت و ذلت برای ملت و کشور خود ثمری نداشتند؟ همین عالمان متهتک و مدعیان مغرور که به مصداق کمثل‌الحمار یحمل اسفارا جز «چارپایی بر او کتابی چند» بهره‌ای از درک و فهم خود برای بهره‌گیری از سواد و علم خویش در یک عزت و سعادت و کمال خود و جامعه خود نداشته‌اند. وی در پایان تاکید کرد: بنده مشتاقانه از انعکاس نوار جلسه مذکور استقبال می‌کنم تا «سیه‌روی شود هر که در او غش باشد».