به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۳۳۷۰۲

سرمربی عراق:به قطر باختیم اما از آنها بهتریم

سرمربی عراق:به قطر باختیم اما از آنها بهتریم
گروه ورزشی:خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی عراق، پس از شکست برابر قطر به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق شب گذشته در مسابقات چهارجانبه اردن برابر تیم ملی قطر قرار گرفت و پس از تساوی بدون گل در وقت‌ قانونی و وقت اضافه با نتیجه 5-6 در ضربات پنالتی شکست خورد.

خسوس کاساس پس از شکست در این مسابقه گفت: ما در طول بازی عملکرد خوبی داشتیم و با مالکیت بیشتری که داشتیم، نشان دادیم تیم بهتری هستیم و شایسته پیروزی بودیم. اگر در مسابقات پیش رو به همین روند ادامه دهیم، نتایج بهتری نسبت به امروز به دست خواهیم آورد و راحت شکست نخواهیم خورد.او ادامه داد: همه بازیکنان (اصلی و تعویضی) به وظایف خود عمل کردند و آنچه را که از آنها خواسته بودیم، انجام دادند. ما در طول مسابقه حملات حریف را متوقف کردیم و بیش از یک موقعیت داشتیم که می‌توانستیم قبل از ضربات پنالتی بازی را تمام کنیم.

سرمربی تیم ملی عراق عنوان کرد: ما امروز نسبت به آخرین دوره مسابقاتی که در جام پادشاهی تایلند حضور داشتیم، عملکرد بهتری داشتیم. پس از پایان مسابقه به همه بازیکنان تبریک گفتم. آنها فوق‌العاده و عالی بودند و امیدواریم در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 نیز به این روند ادامه دهیم.
برچسب ها: تیم ملی عراق
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها