به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۱:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۳۴۶۹۱

فکر نمی‌کردم در عربستان خوشحال باشم

فکر نمی‌کردم در عربستان خوشحال باشم
گروه ورزشی:کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در گفت‌وگویی خصوصی مدعی شده که انتظار داشت شرایطش در این باشگاه تا این اندازه خوب باشد.به گزارش "ورزش سه"، تصمیم رونالدو برای ترک منچستریونایتد با توافق دو طرفه و امضای قرارداد با باشگاه النصر عربستان انتقادهای زیادی را برای او به همراه داشت.

بسیاری معتقد بودند که این پایان دوران فوتبال این ستاره پرتغالی است و او اشتباه بزرگی را مرتکب شده است، اما این اتفاق رخ نداد و حالا بسیاری از ستاره‌های بزرگ حاضر در فوتبال اروپا هم مسیر او را در پیش گرفته‌اند.
بازیکنانی مانند نیمار، سادیو مانه، جوردن هندرسون و بسیاری از بازیکنان شناخته شده فصل گذشته اروپا حالا در لیگ عربستان حضور دارند و این رونالدو بود که راه حضور او در این رقابت‌ها را باز کرد.

این بازیکن در گفت‌وگویی خصوصی با یکی از دوستانش در باشگاه النصر درباره شرایطش به او گفته است: «من عاشق النصر هستم و بیشتر از هر چیزی در اینجا هوادارانش را دوست دارم. این شرایطی است که به هیچ وجه انتظارش را نداشتم و خوشحالم. رابطه من با همه در اینجا به رابطه بسیار خاصی تبدیل شده است. النصر حالا بخش بزرگی از زندگی من است که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.»رونالدو پیش از این هم بارها نشان داده بود که از تصمیم عجیب و غیرمنتظره‌ای که در سال‌های پایانی فوتبالش گرفته راضی است و مشکلی با شرایطش در کشور عربستان ندارد. 
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها