به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۳۴۷۷۰

انتخاب برنده توپ طلا از سوی هافبک اسپانیا

انتخاب برنده توپ طلا از سوی هافبک اسپانیا
گروه ورزشی: رودری، هافبک منچسترسیتی معتقد است که لیونل مسی برنده جایزه توپ طلای سال ۲۰۲۳ خواهد بود.به گزارش ایسنا ، همه چیز برای رودری در سطح باشگاهی و ملی عالی پیش رفته است. او با منچسترسیتی توانسته‌ قهرمانی‌های خوبی را به دست بیاورد و حالا از او به عنوان یکی از موفق‌ترین بازیکنان فصل قبل یاد می‌شود که توانست گل قهرمانی سیتی را در لیگ قهرمانان به ثمر برساند.
 
رودری و مسی ستاره اینترمیامی هر دو در بین ۳۰ بازیکن نامزد دریافت این جایزه هستند. با این حال، اکثر کارشناسان عقیدیه دارند  مسی و ارلینگ هالند شانس‌های اصلی توپ طلای ۲۰۲۳ هستند.رودری در صحبت‌هایی گفت: می‌دانم که توپ طلا یک جایزه فردی با بازاریابی زیاد است. ستاره‌هایی بودند مثل ژاوی و اینیستا که این جایزه را نبردند. من تنها به جوایز گروهی و قهرمانی فکر می‌کنم و به افتخارات فردی توجهی ندارم.

هافبک ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه منچسترسیتی که در فهرست ۳۰ نامزد اولیه توپ طلای ۲۰۲۳ قرار دارد، در پایان افزود: انتخاب من برای این جایزه لیونل مسی است و به نظرم او برنده این عنوان خواهد شد.
پیشرفت رودری در این سال‌ها باورنکردنی و قابل توجه بوده است و او حالا رهبری خط هافبک تیم ملی اسپانیا را بر عهده دارد. رودری گل تعیین کننده فینال لیگ قهرمانان اروپا را در استانبول مقابل اینتر به ثمر رساند و جایزه ارزشمندترین بازیکن آن بازی را دریافت کرد. علاوه بر این او در ضربات پنالتی در فینال لیگ ملت‌ها مقابل کرواسی گلزنی کرد و دوباره به عنوان MVP مسابقات انتخاب شد.

قرار است بازیکنان بر اساس عملکرد و دستاوردهای‌شان قضاوت شوند و برنده توپ طلا مشخص شود.  برنده با رای ۱۰۰ روزنامه‌نگار از ۱۰۰ کشور عضو برتر فیفا تعیین می‌شود. مسی کاپیتان آرژانتین در فینال جام جهانی بود.
این در حالی است که هالند در ۵۳ بازی ۵۲ گل به ثمر رساند تا منچسترسیتی را به سه گانه معروف در فصل قبل یعنی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برساند.
برچسب ها: توپ طلا لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها