به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۳۷۰۳۲
حمله موشکی و پهپادی حوثی های یمن به اسرائیل

حوثی‌ها هم رسما وارد جنگ با اسرائیل شدند

گروه بین‌الملل: حوثی های یمن با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله موشکی و پهپادی به مناطق تحت کنترل اسرائیل را برعهده گرفتند.
حوثی‌ها هم رسما وارد جنگ با اسرائیل شدند
خلاصه بیانیه سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح حوثی:
در مقابل تجاوزات وحشیانه آمریکا و اسرائیل به نوار غزه، باید با توکل به خدا و برای پیروزی مردم عزیز فلسطین، به وظیفه خود عمل کنیم.
این عملیات (عملیات ظهر امروز) سومین عملیات نیروهای مسلح یمن در حمایت از برادران مظلوم فلسطین است.
تاکنون تعداد زیادی موشک بالستیک، موشک کروز و پهپاد انتحاری را به سمت اهداف مختلف دشمن در سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده‌ایم.
ما تا پایان تجاوز اسرائیل، باکیفیت بیشتری به حملات با موشک‌ها و پهپادهایمان ادامه می‌دهیم.
موضع مردم یمن در قبال مسئله فلسطین، موضعی قاطعانه و اصولی است و مردم فلسطین حق کامل دفاع از خود و بدست آوردن حقوق کامل خود را دارند. آنچه منطقه را بی‌ثبات می‌کند و منجر به گسترش درگیری‌ها می‌شود، تداوم جنایات و کشتارهای دشمن صهیونیستی علیه مردم نوار غزه و تمام فلسطین است.
واکنش ارتش اسراییل
سخنگوی ارتش اسراییل اعلام کرد که یک پهپاد از یمن به سمت شهرک ایلات در جنوب اراضی اشغالی شلیک شد که توسط سامانه‌های دفاعی بر فراز دریای سرخ رهگیری و سرنگون شد. ارتش اسراییل اعلام کرد: نیروی هوایی تهدید هوایی در منطقه دریای سرخ را خنثی کرد. برای اولین بار از آغاز جنگ - رهگیری عملیاتی سامانه پدافند دوربرد «پیکان» (ختص) ‏موشک زمین به زمین که از منطقه دریای سرخ به خاک اسراییل شلیک شده بود، توسط سامانه پدافند دوربرد «پیکان»(ختص) با موفقیت رهگیری و منهدم شد.
برچسب ها: حوثي‌ها
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها