به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۳۷۰۸۱

بازیگران عجیب «دانته» اسکورسیزی و اشنابل

بازیگران عجیب «دانته» اسکورسیزی و اشنابل
گروه فرهنگی:سه بازیگر سرشناش ژانر اکشن و ماجراجویی، در درام دلهره آور و جنایتکارانه «در دست‌های دانته» به تهیه‌کنندگی‌ مارتین اسکورسیزی و کارگردانی جولین اشنابل در کنار هم قرار می‌گیرند.به گزارش صبا، اسکار ایزاک، جیسن موموآ و ژرار باتلر بازیگران اصلی این فیلم هستند.برای اهل فن قرار گرفتن این سه چهره مطرح دنیای اکشن در یک زمان و مکان واحد در کنار یکدیگر، مورد توجه فراوان قرار گرفته است.

سازندگان فیلم تاکید می کنند که داستان فیلمشان هیچ ارتباطی با کاراکتر خبیث دانته با بازی موموآ در قسمت دهم فرنچایز «سریع وآتشی» ندارد!به گفته تهیه کنندگان در دست‌های دانته، بخش اعظم صحنه های آن در لوکیشن‌های شهر ونیز فیلمبرداری خواهد شد و این مکان نقش مهمی در رخدادهای داستان دارد.

آنها با تاکید بر نقش شهر ونیز در داستان فیلم، از این شهر به عنوان یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار و مهم داستان اسم می برند.جولین اشنابل فیلمساز غیرمتعارف سینما، کارگردانی در دستهای دانته را به عهده دارد. فیلمنامه فیلم با نگاهی به داستان نول نیک توسچل نوشته شده است.

خود این نول هم به نوعی به بازخوانی داستان معروف و کلاسیک کمدی دانته نوشته شده و فضای کلاسیک این داستان حماسی را به دوران معاصر تبدیل کرده است.خط اصلی داستان فیلم در ارتباط با مردی به نام نیک است که در راس گروهی از خلافکاران زیرزمینی قرار دارد که کارشان انجام معاملات مختلف قاچاق های زیرزمینی است.
درگیری این مرد با چند کارگزار خلافکار دیگر، ماجراهای داستان این اکشن جنایتکارانه دلهره آور را به پیش می برد.
در حالی که اسکار ایزاک برای ایفای نقش کاراکتر نیک انتخاب شده، از نقش موموآ و باتلر در این فیلم اطلاعی در دست نیست.

این نخستین بار نیست که صنعت سینمای آمریکا به دنبال تولید فیلمی براساس داستان نیک توسچل می باشد.
خود جولین اشنابل قبل از این در سال ۲۰۱۱ تلاش زیادی برای ساخت این فیلم کرد که به دلیل نبود سرمایه، تولید آن منتفی شد.در سال ۲۰۱۸ هم دوباره خبر ساخت در دستهای دانته در سطح وسیعی مطرح شد و این بار، گفته شد با حضور جانی دپ در نقش اصلی کلید فیلمبرداری آن زده می شود.نکته جالب در رابطه با فیلمی که قرار است بالاخره ساخته شود این است که مارتین اسکورسیزی فیلمساز مولف نیویورکی، یکی از تهیه کنندگان آن است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها