به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۲ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۳۷۴۲۷

رونالدو در عربستان چقدر درآمد داشت؟

رونالدو در عربستان چقدر درآمد داشت؟
گروه ورزشی: "کریستیانو رونالدو" مهاجم النصر در دسامبر سال گذشته پس از آن که قراردادش با منچستریونایتد با توافق دوجانبه فسخ شد نقل و انتقالی چشمگیر را به آن تیم لیگ برتر عربستان سعودی داشت. پس از تقریبا یک سال حضور در این کشور به نظر می رسد که او هم اکنون به بهترین حالت خود بازگشته است. او در 34 بازی در سراسر رقابت ها برای آن تیم سعودی 28 گل زده و در به ثمر رسیدن 10 گل نقش داشته است. تنها در فصل جاری او 11 گل در 10 بازی لیگ به ثمر رسانده و لقب بهترین گلزن لیگ برتر عربستان را از آن خود ساخته است.
به گزارش فرارو به نقل از میرر، رونالدو علاوه بر بازگشت همراه با گلزنی قرارداد پرسودی با النصر بسته و گزارش ها حاکی از آن است که ارزش قرارداد او 177 میلیون پوند در سال است. نشریه بریتانیایی "میرر" با انتشار این خبر اشاره کرده که رونالدو پس از نزدیک به یک سال حضور در خاورمیانه 147.5 میلیون پوند دستمزد دریافت کرده است.
اگر چه رونالدو کماکان با عملکرد خوب اش هدایت النصر را برعهده دارد اما این ملی پوش پرتغالی هنوز نتوانسه به آن تیم کمک کند تا قهرمان شود. آن باشگاه در حال حاضر با 4 امتیاز کم تر از الهلال در رده دوم جدول لیگ عربستان سعودی قرار دارد. الهلال تاکنون در 11 بازی 29 امتیاز کسب کرده و متحمل شکست نشده است.
"میرر" هم چنین گزارش داد که رونالدو تا پایان قرارداد سه ساله خود با آن باشگاه بیش از 530 میلیون پوند دستمزد عایدش خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها