به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۴۳۸۰۷۳

حاشیه‌ها و اظهارات پس از دیدار امروز پرسپولیس

گروه ورزشی: علیرضا بیرانوند می‌گوید سرماخوردگی بازیکنان پرسپولیس باعث افت این تیم در نیمه دوم شده است.
حاشیه‌ها و اظهارات پس از دیدار امروز پرسپولیس
علیرضا بیرانوند پس از تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا به همراه یحیی گل‌محمدی در نشست خبری حاضر شد و گفت: نیمه اول، نیمه خیلی خوبی داشتیم و توانستیم یک گل خیلی خوب هم به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم، ۲۰-۳۰ کمی افت کردیم، چون از ۲۳ نفری که به اینجا آمدیم، ۱۸-۱۷ نفر دچار سرماخوردگی شدید بودیم. همچنین ۲-۳ تا از بازیکنان، با ما نبودند و کاپیتان تیم ما، امید عالیشاه، غایب بود. او ادامه داد: هفت بازیکن به خاطر سرماخوردگی نتوانستند بازی کنند و در نیمه دوم ۲۰-۳۰ دقیقه اضافه شدند اما باز هم به خاطر سرماخوردگی شرایط خوبی نداشتیم. شرایط‌مان خیلی سخت شد. می‌توانیم با برد امروز شرایط خودمان را برای صعود خیلی بهتر کنیم و ۷۰-۸۰ درصد صعود کنیم اما اینجا شرایط خیلی سخت بود.
دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به عملکرد حریف گفت: تیم استقلال تاجیک پرس کرد و موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشت. امیدوارم بتوانیم بازی‌های بعد نتایج خوبی بگیریم. شرایط‌مان خیلی سخت است اما از الان خودمان را برای بازی‌ حساس‌مان در لیگ ایران برای سپاهان آماده می‌کنیم. فردا ریکاوری می‌کنیم تا بتوانیم بازی‌های خوبی داشته باشیم
بیرانوند در واکنش به اینکه پرسپولیس حریف خود را دست کم گرفته بود، عنوان کرد: ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم. با هر تیمی که بازی کنیم، به آن احترام می‌گذاریم‌. اتفاقی که امروز رخ داد و فشاری که استقلال در دقایقی از نیمه دوم به ما وارد کرد، به این برمی‌گردد که بیشتر بچه‌ها سرماخوردگی داشتند و تمرین نکرده بودند. ما یک روز قبل از بازی با استقلال، همه با هم تمرین کردیم. او که به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد، گفت: اینجا، پرسپولیس است. شاید خیلی‌ها دوست دارند بهترین بازیکن زمین شوند اما من خیلی ناراحتم که بهترین بازیکن زمین شدم، چون پرسپولیس هیچوقت تیمی نبوده که دروازه‌بانش بهترین بازیکن زمین شود. این موضوع من را ناراحت می‌‌کند اما به سرماخوردگی بازیکنان برمی‌گردد. انشالله بتوانیم در بازی‌های آینده این مشکلات را جبران کنیم.
 سوغات شوم از دوشنبه برای وحید امیری!
 بعد از اتمام این دیدار خبرهای خوشی از رختکن پرسپولیس به گوش نمی‌رسد. وحید امیری یک بار دیگر از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و در نتیجه برای مدت زمان نامشخصی باید تحت درمان قرار گیرد. هافبک پرسپولیس که بعد از مدت‌ها به میادین برگشته بود از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و مجددا برای مدت زمان نامعلومی از دسترس خارج خواهد بود.
 وحید امیری، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس بعد از مدت‌ها مصدومیت و دوری از میادین، در دیدار با استقلال تاجیکستان به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد اما در همین دیدار هم مصدوم شد. بعد از اتمام این دیدار خبرهای خوشی از رختکن پرسپولیس به گوش نمی‌رسد. وحید امیری یک بار دیگر از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و در نتیجه برای مدت زمان نامشخصی باید تحت درمان قرار گیرد. بعد از مصدومیت‌های اخیر سرخپوشان مانند رباط پاره کردن یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی، مصدومیت وحید امیری خبر ناامیدکننده‌ای برای کادر فنی سرخپوشان است.
گولسیانی: نصف پرسپولیس در رختخواب است!
مدافع پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهند کرد.
پرسپولیس ایران امروز (سه شنبه) در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان با نتیجه یک، یک متوقف شد. گئورگی گولسیانی، مدافع پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود چون بازی کردن در زمین حریف آن هم در چمن مصنوعی سخت است. به هر حال ما تیم برتر زمین بودیم ولی چنین نتایجی در فوتبال رخ می‌دهد. اهمیت زیادی برای ما داشت که این بازی را ببریم اما در سه بازی گذشته ما گل‌هایی دریافت کردیم که در فوتبال رخ می‌دهد.
او افزود: باید تلاش کنیم که در فاز تهاجمی بهتر شویم که بیشتر گل بزنیم. هفت امتیازی هستیم و این برای صعود کافی نیست. ما بهترین‌مان را برای بازی با النصر و الدحیل می‌گذاریم ولی الان برای بازی با سپاهان آماده می‌شویم. ما می‌دانیم که بازی سختی داریم و آن‌ها می‌توانند هر حریفی را شکست دهند. بازیکن پرسپولیس درباره شیوع بیماری در اردوی این تیم پیش از مصاف با استقلال گفت: این زندگی است و رخ می‌دهد. حدود ۱۰ بازیکن ما مریض شده بودند و ویروس در تیم ما شیوع پیدا کرده بودند. نصف تیم ما در رختخواب بودند و نصف تیم در حال تمرین. من نمی‌خواهم بهانه بیاورم.
 گولسیانی در پاسخ به این سوال ک چقدر برای پرسپولیس شانس صعود قائل است، بیان کرد: ما هم از نظر تئوری و هم از نظر عملی شانس صعود داریم. فراموش نکنید که ما پرسپولیس هستیم و بارها به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ایم. او درباره مصدومیتش گفت: من امیدوارم که مصدومیت خاصی نداشته باشم. من با درد در بازی ادامه دادم چون وقتی در زمین هستم، نمی‌خواهم خارج شوم.
بازیکن پرسپولیس در پایان بیان کرد: ما باید همه حریفان را آنالیز کنیم و این کار را می‌کنیم. این نتایج در فوتبال رخ می‌دهد و نگران آن نیستیم.

اظهارنظر عجیب یحیی درباره باهویی
از یحیی گل‌محمدی درباره عملکرد ضعیف نبیل باهویی سوئدی در نشست خبری سوال شد. 
چنین جوابی درباره خرید رضا درویش داد: «باهویی اندازه توان خودش بازی می کند این موجودی ما است دیگر، باید در نقل و انتقالات خواسته‌هایی که داشتیم برآورده می‌شد. برای تیم‌ها کادر فنی‌شان روی هر بازیکنی دست گذاشت جذبش کردند. اما اکنون شرایط را برای ما سخت کرده‌اند. باید با همین شرایط ادامه بدهیم» ناامیدی مطلق درباره باهویی از صحبت‌های یحیی پیداست. اما پارسال او با جذب پریرا و دیاباته و ... به پرسپولیس ضربه زد و امسال درویش با باهویی! دود این تصمیمات اشتباه اما توی چشم پرسپولیس می‌رود!

 
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها