به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۴۳۹۷۹۴

پیروزی بی‌دردسر ایران مقابل هنگ‌کنگ

پیروزی بی‌دردسر ایران مقابل هنگ‌کنگ
گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید. سردار آزمون در دقایق ۱۲ و ۱۵، مهدی طارمی در دقیقه ۸۷ و رامین رضاییان در دقیقه ۲+۹۰، چهار گل ایران را به ثمر رساندند.
شاگردان قلعه‌نویی که در نیمه اول برتری‌شان را به حریف دیکته کردند و ۲ گل زودهنگام به ثمر رساندند، در نیمه دوم با زدن ۲ گل دیرهنگام، با صدرنشینی در گروه خود به دیدار ازبکستان می‌رود. ملی‌پوشان در ۱۰ دقیقه پایانی بازی خیلی بهتر از دقایق دیگر نیمه دوم بازی کردند.
در دیگر بازی این گروه ازبکستان ۳ بر یک ترکمنستان را شکست داد. ایران در دومین دیدار خود روز سه شنبه ۳۰ آبان میهمان ازبکستان خواهد بود.
ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش(۷۴- رضا اسدی)، محمد محبی (۷۰- مهدی ترابی)، سامان قدوس (۷۰- امید ابراهیمی)، مهدی طارمی و سردار آزمون.
قضاوت این دیدار برعهده محمد نظمی نصرالدین از مالزی بود که نام یوئه و لام هینگ تینگ از هنگ کنگ و شجاع خلیل‌زاده از ایران را با کارت زرد جریمه کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها