به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۳ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۴۱۳۲۲

فقط مسی حق دارد به بکام نگوید رییس!

فقط مسی حق دارد به بکام نگوید رییس!
گروه ورزشی:دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، می‌گوید هرگز از لیونل مسی نخواسته که رییس صدایش کند.به گزارش "ورزش سه"، شایعه پیوستن مسی به باشگاه اینترمیامی در چند سال اخیر بارها و بارها مطرح شده بود و بکام بالاخره در تابستان گذشته موفق شد به این رویا جامه عمل بپوشاند.

قرارداد این ستاره آرژانتینی با باشگاه پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این بازیکن تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا پایان دهد و با پیوستن به اینترمیامی تجربه حضور در لیگ فوتبال آمریکا را به دست آورد.او از زمان حضورش در این باشگاه به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شده و یک جام قهرمانی را هم با پیراهن اینترمیامی به دست آورده که بسیار برای این تیم ارزشمند است.

بیشتر بازیکنان اینترمیامی از بکام با لقب «رییس» یاد می‌کنند و همین موضوع باعث شده که بسیاری از هواداران این تیم و همچنین فوتبال‌دوستان این سوال را داشته باشند که آیا مسی هم چنین برخوردی با او دارد یا خیر.بکام در گفت‌وگو با روزنامه تایمز در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «بعضی از بازیکنان من را رییس خطاب می‌کنند. اما من هرگز درخواستی از لئو درباره این که با چنین لقبی من را صدا کند نداشتم و نیازی هم به این کار ندارم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها