به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب : ۴۴۲۹۴۹

تولیدکنندگان حوزه حجاب از چه چیزی می‌ترسند؟

مگه جلسه کارتل مواد مخدر بوده که ...؟
تولیدکنندگان حوزه حجاب از چه چیزی می‌ترسند؟
گروه جامعه: پست مدیر یک شرکت تولید پوشاک در شبکه ایکس (توئیتر سابق)، از جلسه «تولیدکنندگان حوزه حجاب» در کاخ سعدآباد با واکنش و انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
بنفشه ابراهیمی با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «تولیدکننده‌های حوزه حجاب تو کاخ سعدآباد برای رقم زدن یه اتفاق بزرگ دور هم جمع شدیم.» در همین زمینه زُهیر موسوی، روزنامه‌نگار، با اشاره به اینکه صورت‌های افراد حاضر در این عکس پوشانده و محو شده، نوشت: «مگه جلسه کارتل مواد مخدر بوده که صورت‌ها رو پوشوندید؟» او در ادامه پرسید که تولیدکنندگان حوزه حجاب از چه چیزی می‌ترسند؟

روایت یک خانم از رفتار حجاب‌بان های مترو تهران
سایت جماران نوشت: در پی گزارش روایت میدانی از تذکر حجاب در مترو در اول آذرماه (اینجا یکی از مخاطبان جماران مشاهده شخصی خود از تذکر حجاب در مترو تهران را به این رسانه ارسال کرد که در بخشی از آن آمده: نمی‌دانم دقیقا حرص بود یا نفرت، اما هر چه که بود نگاهش با آن نگاه مهربانانه‌ای که رسانه‌ها ادعا داشتند و لحنش با آن لحن محبت آمیز که می‌گفتند یکسان نبود. انگار به موجودی کریه نگاه می کرد. هنوز دو قدم جلوتر نرفته بودم که در دو متری ام دوربینی را رو به رویم دیدم. گلو و چشم‌هایم از هوای آلوده مرکز شهر می‌سوخت، موج گرمایی که به صورتم زد معده‌ام را بهم زد، چهره ام را بهم کشیدم، این بار دوربین به من نگاه کرد و دوباره صدای کلیک آرامی شنیدم.
برچسب ها: حجاب

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ۱۱:۵۵
کار که درست نباشه مجبوری صورتت را بپوشانی (438671)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها