به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۴۴۲۹۵

رونالدو کوتاه بیا نیست:منتظر گل‌های بیشتر باشید

رونالدو کوتاه بیا نیست:منتظر گل‌های بیشتر باشید
گروه ورزشی:کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، پس از به ثمر رساندن پنجاهمین گلش در سال 2023 مدعی شد که هنوز برای گل‌های بیشتر فرصت دارد.به گزارش "ورزش سه"، النصر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های جام پادشاهی خادم الحرمین روبروی الشباب قرار گرفت و با نتیجه 2-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

این پیروزی به معنای صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی این مسابقات بود و رونالدو هم در جمع بازیکنانی قرار داشت که موفق شدند در این بازی برای این تیم گلزنی و به صعودشان به مرحله بعدی کمک کنند. این گل پنجاهمین گلی بود که این ستاره پرتغالی موفق شد در سال 2023 به ثمر برساند و ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای او داشت تا ثابت کند که همچنان یکی از بهترین گلزنان دنیای فوتبال است و بالا رفتن سنش هیچ تاثیری روی این واقعیت نگذاشته است. 

او پس از پایان این بازی و با انتشار تصاویری از گل‌هایی که به ثمر رسانده نسبت به این رکوردشکنی واکنش نشان داد و به هوادارانش وعده داد که هنوز هم در پی بالا بردن این رکورد و ثبت گل‌های بیشتر در فاصله چند روز تا پایان سال میلادی است. رونالدو در این پست نوشت:« پیروزی خوبی بود و من با خوشحالی اعلام می‌کنم که پنجاهمین گلم را در سال 2023 به ثمر رسانده‌ام، به لطف حمایت بی‌دریغ هم تیمی‌ها، هواداران و خانواده‌ام! هنوز هم جا برای چند گل بیشتر در این سال هست!»
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها