به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۰۰:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۴۴۳۲۹

اتهام عجیب به ستاره بارسا:او عاشق رئال است

اتهام عجیب به ستاره بارسا:او عاشق رئال است
گروه ورزشی:توماس رونکرو، خبرنگار سرشناس اسپانیایی، مدعی شده که ژوائو فلیکس علاقه زیادی به رئال مادرید دارد.به گزارش "ورزش سه"، فلیکس پس از دوران ناموفقی که در اتلتیکو مادرید داشت تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود و خیلی زود به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شد. 

این بازیکن پرتغالی نتوانست با دیه‌گو سیمئونه و سبک بازی او سازگار شود و ابراز علاقه‌اش به بارسلونا باعث شد که مدیران این باشگاه برای جذب قرضی او تا پایان این فصل اقدام کنند و حالا هم مشتاق حفظ او در این تیم هستند. اما حالا ادعای عجیبی درباره این ستاره بارسلونا مطرح شده است. رونکرو مدعی شده که رویای فلیکس همیشه این بوده که با پیراهن رئال مادرید به میدان برود و پیش از این هم از ژرژ مندس، مدیر برنامه‌اش، خواسته بود که او را در نزدیک‌ترین فاصله از سانتیاگو برنابئو قرار دهند و به همین دلیل این مدیر برنامه او را به اتلتیکو برد. 

فلیکس در طول این مدت همیشه منتظر رئال مادرید بوده اما هیچ تماسی از سوی آنها دریافت نکرده است. این خبرنگار حتی مدعی شده که خوشحالی پس از گل او تلاشی برای جلب توجه رئالن مادرید بوده است. او شاهد این خوشحالی جود بلینگام در ال‌کلاسیکو بود و خودش هم دوست داشت که چنین کاری انجام دهد و این اقدام در واقع چشمک و پیامی مخفیانه برای فلورنتینو پرز بوده است.مشخص نیست که اظهارات رونکرو تا چه حد واقعیت دارد اما تلاش مدیران بارسا برای حفظ فلیکس در این باشگاه پس از پایان مهلت قرارداد قرضی‌اش در پایان فصل شروع شده و بعید به نظر می‌رسد که رئال مادرید برنامه‌ای برای جذب او داشته باشد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها