به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۴۴۴۹۷۵
ارتش اسرائيل:

۳ اسیر کشته شده پرچم سفید در دست داشتند

گروه بین‌الملل: ارتش اسرائيل اعلام کرده طبق تحقیقات اولیه، سه گروگان اسرائيلی که در شلیک اشتباهی خودی در نوار غزه کشته شدند پرچم سفید بالا برده بودند.
تظاهرات در تل‌آویو بعد از کشته شدن سه گروگان اسرائيلی با شلیک خودی
تظاهرات در تل‌آویو بعد از کشته شدن سه گروگان اسرائيلی با شلیک خودی
یک مقام نظامی اسرائیل روز شنبه با اعلام این خبر افزود، این حادثه در منطقه‌ای رخ داد که در آن درگیری شدیدی در جریان بود. به گفته او، شبه‌نظامیان حماس در این منطقه عملیاتی با پوشش غیرنظامی ظاهر می‌شوند و از تاکتیک فریب استفاده می‌کنند. این مقام نظامی اسرائیلی در ادامه افزود که شلیک به این افراد بر خلاف قوانین و مقررات اسرائیل بوده است. به گفته یکی از سخنگویان ارتش اسرائیل، یکی از سربازان سه گروگان را در حالتی دیده است که در فاصله ده‌ها متر دورتر ظاهر شد‌ه‌ بودند.
هنوز بیش از صد گروگان در دست حماس‌ هستند
بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی اسرائیل، از میان حدود ۲۵۰ گروگانی که در جریان حمله حماس در هفتم اکتبر اسیر و به غزه منتقل شدند، هنوز ۱۲۹ نفر در اسارت این گروه و متحدانش در غزه به سر می‌برند. تاکنون ۱۱۰ تن از گروگان‌ها آزاد شده‌اند و ارتش اسرائیل اجساد ۱۱ گروگان کشته شده را به خاک خود بازگردانده است. سه مورد از این ۱۱ جسد بازگردانده شده به اسرائیل، از آن گروگان‌هایی است که روز جمعه "به طور تصادفی"  و به اشتباه در شمال نوار غزه با شلیک سربازان اسرائیلی کشته شدند.
 
برچسب ها: ارتش اسرائیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها