به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۴۴۵۷۰۷

بهترین‌های سال ۲۰۲۳: سیتی جوایز را درو کرد

بهترین‌های سال ۲۰۲۳: سیتی جوایز را درو کرد
گروه ورزشی:پپ گواردیولا و ارلینگ هالند به ترتیب به‌ عنوان بهترین سرمربی و ورزشکار سال از نگاه بی‌بی‌سی انتخاب شدند.به گزارش "ورزش سه"، مطابق روال سال‌های گذشته، بهترین‌های سال از نگاه بی‌بی‌سی معرفی شدند. جایزه بهترین سرمربی سال به پپ گواردیولا اهدا شد. او در سال ۲۰۲۳ موفق شد منچسترسیتی را برای اولین بار در تاریخ باشگاه، به قهرمانی اروپا برساند و همچنین سه‌گانه‌ای تاریخی به دست بیاورد.

ارلینگ هالند نیز نقش بزرگی در این سه‌گانه داشت. او در اولین فصل حضورش در منچستر سیتی با گلزنی‌های پیاپی رکوردها را یکی پس از دیگری شکست و تبدیل به بهترین مهاجم فصل لیگ برتر انگلیس شد.گواردیولا درباره کسب این جایزه گفت: «برنده شدن این جایزه افتخار بزرگی است. مانند همه مربیان در هر رشته ورزشی، دلیل این جایزه من این است که ما به عنوان یک تیم پیروز شدیم. بازیکنان، مربیان، پزشکان و بقیه کادر فنی، به لطف همه آنهاست که این جایزه را به من دادند.

آنچه بازیکنان فصل گذشته به دست آوردند، یک سه گانه باورنکردنی، افتخار بزرگی برای همه در باشگاه و همچنین برای هواداران بود. من می‌خواهم از همه به خاطر کمک‌هایی که به ما کردند تشکر کنم.»ارلینگ هالند نیز اضافه کرد: «افتخار بزرگ دیگری برای من. می‌خواهم از همه کسانی که به من رای دادند تشکر کنم. از همه هم‌تیمی‌هایم و کادر فنی و هواداران برای حمایت‌هایشان ممنونم. بدون آنها رسیدن به این تعداد گل ممکن نبود. احساس بسیار خاصی است. فصل گذشته خاطرات ماندگاری خلق کردیم و می‌خواهیم دوباره آن را تکرار کنیم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها