به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۲۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۱ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۴۸۳۶

تقدیر تشکل های شاهد و ایثارگر از روحاني

گروه جامعه: تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه ای از دستور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به دستگاه های اجرایی برای اجرای قانون خدمات رسانی به ایثارگران تقدیر و تشکر کردند.
تقدیر تشکل های شاهد و ایثارگر از روحاني
در بخشی از این بیانیه آمده است: پایبندی و تجدید عهد خویش را با دولت تدبیر و امید در راه حفظ و صیانت از کرامات و ارزش های والای انسانی اعلام می کنیم و توجهات ویژه جناب عالی را نسبت به صدور فرمان اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ارج می نهیم. در بخش دیگری از این بیانیه که به امضای 9 تشکل شاهد و ایثارگر رسیده، آمده است: مراتب سپاس و قدردانی همه نخبگان ، سرآمدان و تشکل های شاهد و ایثارگر کشور را از تفقدات و دلجویی های صمیمانه حضرت عالی در جریان دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانباران و آزادگان سرافراز ابراز می داریم.

در ادامه بیانیه مزبور آمده است، تصمیم و ترویج این فرهنگ و رفتار حسنه در بین سایر مدیران دستگاه های اجرایی را موجب مباهات جامعه بزرگ ایثارگران و اساسی ترین معیار اقتدار ملی ، خودباوری و ایثارپژوهی نسل های امروز ایران اسلامی می دانیم. قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که پپیشتر تصویب و ابلاغ شده است به علت برخی اشکالات تاکنون به صورت کامل اجرا نشده بود که در ماه های اخیر پس از رفع آنها به دستور روحانی از سال 93 اجرایی شد.
مرجع : ايرنا