به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۵۰۴۱۸

رشد درآمد غول های وال استریت

رشد درآمد غول های وال استریت
گروه اقتصادی: بیشتر شرکت‌های بورسی آمریکا شاهد رشد درآمدها و EPS (درآمد هر سهم) در فصل پایانی سال گذشته بودند.به گزارش سنا، گزارش عملکرد سه‌ماهه تعدادی از شرکت‌های بورسی آمریکا منتشر شد. بر اساس این گزارش، بیشتر شرکت‌های بورسی آمریکا شاهد رشد درآمدها و EPS (درآمد هر سهم) در فصل پایانی سال بودند.

این گزارش می‌افزاید، شرکت چندملیتی خدمات بیمه درمان «یونایتد هلث» در سه ماه پایانی سال گذشته بیش از ۹۴.۴ میلیارد دلار درآمد کسب کرد که نسبت به فصل پایانی سال گذشته ۱۴ درصد رشد نشان می‌دهد. این درآمد برای کل سال معادل ۳۷۱.۶ میلیارد دلار بوده است. همچنین درآمد هر سهم این شرکت در فصل پایانی و کل سال به ترتیب ۶.۱۶ دلار و ۲۵.۱۲ دلار بوده است.در بخش دیگر این گزارش آمده است، درآمد بانک جی‌پی‌مورگان چیس در سه ماه پایانی سال گذشته با ۱۲.۳ درصد رشد به بیش از ۳۹.۹ میلیارد دلار و درآمد هر سهم آن نیز با ۱۱.۲ درصد افزایش به ۳.۹۷ دلار رسید.

مسیر متفاوت بانک آمریکا
بر این اساس، بانک آمریکا مسیر متفاوتی را پیمود. درآمد سه ماهه این بانک با حدود ۴.۷ درصد افت به ۲۳.۵ میلیارد دلار رسید. همچنین درآمد هر سهم این شرکت بیش از ۱۷.۶ درصد کاهش یافت و به ۰.۷ دلار رسید. خالص درآمد این بانک نیز در سال گذشته معادل ۲۶.۵ میلیارد دلار و درآمد هر سهم آن ۳.۰۸ دلار بوده است.

«سیتی‌گروپ»
افزون بر این، بانک سرمایه‌گذاری «سیتی‌گروپ» نیز همین وضعیت را داشت. درآمد این شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مالی با ۳.۱ درصد افت به ۱۷.۴ میلیارد دلار رسید. درآمد هر سهم آن نیز بیش از ۲۷.۵ درصد کاهش یافت و ۰.۸۴ دلار شد.

«ولز فارگو»
شرکت چندملیتی خدمات مالی «ولز فارگو» به درآمدی ۲۰.۴۸ میلیارد دلاری دست یافت که بر مبنای سالانه رشدی ۲.۲ درصدی را نشان می‌دهد. EPS این شرکت نیز بیش از ۲۸.۳ درصد رشد کرد و به ۰.۸۶ دلار رسید.

«بلک‌راک»
شرکت «بلک‌راک» بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان با بیش از ۹.۴ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت، از افزایش ۴.۶ میلیارد دلاری درآمد در فصل پایانی سال گذشته خبر داد که بیش از ۶.۷ درصد رشد بر مبنای سالانه نشان می‌دهد. EPS این شرکت نیز با ۸.۱ درصد رشد به ۹.۶۶ دلار رسیده است.

«نیویورک ملون»
درآمد سه‌ماهه بانک «نیویورک ملون» ۱.۹ درصد افزایش یافت و به ۴.۴۶ میلیارد دلار رسید اما EPS این شرکت بیش از ۱.۵ درصد افت کرد و به ۱.۲۸ دلار رسید.

«دلتا ایرلاینز»
همچنین درآمد سه‌ماهه شرکت خطوط هوایی «دلتا ایرلاینز» با بیش از ۵.۸ درصد رشد به ۱۴.۲۲ میلیارد دلار بالغ شد، با این حال EPS این شرکت بیش از ۱۳.۵ درصد کاهش یافت و به ۱.۲۸ دلار رسید.در این میان، بانک‌های مورگان استنلی و گروه گولدمن ساکس در روز سه‌شنبه ۲۶ دی، شرکت چارلز شوآب و یو اس بنکورپ هم روز چهارشنبه ۲۷ دی گزارش عملکرد سه ماهه خود را منتشر خواهند کرد.
برچسب ها: وال استریت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها