به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۰۰:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۵۵۴۷۴

خشم هواداران بارسا: حمله به رئیس در ورزشگاه

خشم هواداران بارسا: حمله به رئیس در ورزشگاه
گروه ورزشی:چندین هوادار بارسلونا شب گذشته قصد داشتند به سمت خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه، بروند و به او آسیب بزنند.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان گرانادا بود و در یک بازی پر گل برابر این تیم به تساوی 3-3 رسید. 

شکست خیرونا برابر رئال مادرید در رقابت‌های این هفته باعث شده بود که هواداران بارسا به پیروزی برابر این تیم قعر جدولی و نزدیک شدن به کورس قهرمانی در صدر جدول امیدوار شوند اما شرایط به شکل دیگری در زمین پیش رفت. همین اتفاق خشم و عصبانیت شدید آنها را به دنبال داشت و بعضی از هواداران این تیم سعی کردند وارد جایگاه ویژه ورزشگاه شوند تا این ناراحتی را به لاپورتا که مخالفان بسیاری در بین طرفداران بارسا دارد ابراز کنند.

الچیرینگیتو مدعی شد که چند نفر قصد ورود به این جایگاه را داشتند و با صدای بلند به لاپورتا و دیگر مدیران بارسا که برای تماشای بازی به ورزشگاه رفته بودند توهین و آنها را تهدید کردند تا مشخص شود که شرایط در بارسا به هیچ وجه خوب نیست. این اتفاقات باعث شد که نیروهای امنیتی بیشتری در اطراف این جایگاه حضور پیدا کند تا از درگیری‌های احتمالی بیشتر جلوگیری شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها