به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۵۶۳۵

ناراحتی بابک تختی از انتشار مطالب ناصحیح

گروه ورزشی: پسر جهان پهلوان تختی از انتشار مطالب ناصحیح درباره مادرش در فضای مجازی و نشریات مکتوب، ابراز ناراحتی کرد.
ناراحتی بابک تختی از انتشار مطالب ناصحیح
وی درباره فوت مادرش و شایعاتی که درباره حضور مادرش در خانه سالمندان وجود داشته است، اظهار کرد: مادر من روز گذشته (سه‌شنبه) در سن 68 سالگی فوت کرد که البته هنوز 68 سالش هم نشده بود. او در خانه خودش زندگی می‌کرد و پیش از این که اوضاع بیماری‌اش رو به وخامت برود روی پای خود بود و تمام کارهایش را به تنهایی انجام می‌داد، اما پس از وخامت بیماری‌اش به بیمارستان "ایرانمهر" منتقل شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر که مادرم فوت کرده نمی‌دانم باید غصه رفتن او را بخورم و یا مطالب و تصاویر ناصحیحی که در فضای مجازی و نشریات مکتوب پخش شده است. من عکس‌هایی را از روزهای آخر زندگی مادرم و زمانی که او در بیمارستان بیماری بوده در اینترنت دیدم که نمی‌دانم توسط چه کسی گرفته شده است. گرفتن و منتشر کردن این عکس‌ها کار بسیار غیر مسئولانه‌ای بوده است. در حال حاضر به هر سایتی که وارد می شوم متاسفانه این عکس‌ها را می‌بینم و نمی‌دانم که چطور می‌توانم جلوی آن را بگیرم.

تختی با اشاره به کوتاه بودن دوران زندگی مادر و پدرش ، تصریح کرد: پدر و مادر من (غلامرضا تختی - فاطمه توکلی ) در آبان ماه 1345 با یکدیگر ازدواج کردند، اما با توجه به این که پدرم در دی ماه 1346 فوت کرد عمر زندگی این دو خیلی کوتاه بود و می‌خواهم بیشتر راجع به زندگی‌ آنها صحبت کنم، اما در حال حاضر شرایط آن را ندارم.

پسر جهان پهلوان تختی درباره ماندگاری نام پدرش در یاد مردم نیز گفت: پدرم قهرمان ملی ایران بود و این که نام او هنوز در یادها باقی مانده به دلیل لطف مردم است و فکر می‌کنم که او نیز همیشه به یاد مردم بوده و هر کاری که انجام می داده برای مردم بوده است. البته در حال حاضر این روزها به مادرم تعلق دارد و در آینده درباره پدرم بیشتر صحبت خواهم کرد.
مرجع : ایسنا

ایران داد عمارلویی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۳:۵۶
اقا بابک سلام و صد سلام,ضمن عرض تسلیت از صمیم قلب اول به یادگار بزرگ مرد دوران اقا تختی,و اما یک خاطره و یک هدیه بررای شما,هدیه بنده دفتر 100 برگیست که با پول توجیبی و خرج خانه که در دوران دبیرستان در تجرد درس میخواندم که صبح پای پیاده و حدود 5 کیلو متر که به کلاس درس برسم.تو کوچه ای در اول لاکان رشت نزدیک به زمین فوتبال که نامش را فراموش کرده ام از رادیو فوت ابوی یزگتان را شنیدم هیچ توقعی هم نه از شما یادگار اقا تختی و نه از...ندارم و این دفتر که یادگار نوجوانی بنده است را به شما تقدیم مینمایم. (236282)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۶:۰۹
ای کاش این همه سال به جای تختی گفتن از همسر او عیادت و دلجویی می شد احتمالا خیلی ها با شنیدن خبر فوت این خانم میگن مگه ایران بود مگه خانمش زنده بود مگه .... به همه تختی دوستان تسلیت عرض می کنم خانمش هم مثل خودش قهرمان بوده یک سال زندکی کوتاه داشتند (236362)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ۱۶:۱۶
آقای بابک تختی تسلیت میگم. واقعا از دست دادن پدر و مادر خیلی دردناکه .انشا... غم آخرتون باشه. (236369)